Jade Raymond o Star Wars hrách od EA
E3 je za dveřmi a nastává tak ta pravá příležitost k tomu, aby malá i velká studia začala lákat na to, co se během výstavy šustne. Aktuálně se tak můžeme od EA a od Jade Raymond dozvědět o studiích Visceral a Motive a od dosud nepředstavených titulech z univerza Star Wars.
Veškeré informace pocházejí z blogu zmiňované Jade Raymond, která hovoří o loni založeném týmu Motive Games. Toto studio se prý skládá z 65 veteránů herního průmyslu s tím, že noví specialisté míří do týmu každým týdnem, a studio tak utěšeným tempem roste. To má za následek pokračující práce nejen na jedné Star Wars hře, ale i vývoj zcela nové IP.
Raymond nadále zmiňuje i situaci ve Visceral Games, autorů série Dead Space. Tam vývoj údajně vstoupil do zajímavé fáze, a to by mohlo napovídat snad už brzkému představení hry. Na té mimo jiných pracuje i scenáristka Amy Hennig, s jejíž prací se mohli hráči v minulosti setkat v rámci týmu Naughty Dog.
Ve svém příspěvku na blogu Raymond zmiňuje za další i to, že limitem schopností jakéhokoli studia je představivost jeho jednotlivých členů. A tomu se dá celkem věřit obzvláště tehdy, kdy takové týmy spadají pod hlavičku EA, co říkáte?
Na další informace si ale zřejmě budeme muset počkat až na E3, mějme však na paměti to, že v případě EA se bude jednat o akci od zbytku světa oddělenou.