Jade Raymond o nové IP EA Motive
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jade Raymond o nové IP EA Motive

Jade Raymond o nové IP EA Motive

Zdeněk Pudivítr

Zdeněk Pudivítr

Reklama

Jade Raymond je jednou z nejznámějších producentek ve videoherním průmyslu. Než opustila Ubisoft, stála u zrodu série Assassins Creed, Watch Dogs a pracovala i na úspěšném pokračování série Splinter Cell s podtitulem Blacklist. V roce 2015 pak založila kanadskou pobočku Electronic Arts, studio EA Motive.

Od svého založení bylo cílem nově vzniklého studia vytvořit novou akční open-world IP, kterou EA ve svém portfoliu dlouhodobě postrádá. Za dobu své existence se EA Motive podíleli na single-playeru Star Wars Battlefront II, o nové značce jsme ale zatím moc neslyšeli. V posledním čísle MCV magazínu se objevil rozhovor, kde Jade Raymond nastiňuje směr, kterým se nová hra jejího studia bude ubírat.

Jade v rozhovoru naznačuje, že jejím cílem není pouze vytvořit zábavnou hru, ale mezi její hlavní priority patří i obohacení hráče. „Zábava je skvělá! Ale jak docílíme pozitivního dopadu na hráče? Opravdu si myslím, že je na čase, abychom to jako herní vývojáři začali brát vážně“, říká Jade. Hry by podle ní měly být schopné docílit hlubší myšlenky za pomocí vhodně zvolených herních mechanik a silného příběhu. Jako příklad uvádí sérii Assassins Creed, která v nejednom hráči vzbudila zájem o historii zemí, ve kterých se jednotlivé díly odehrávaly.

Ačkoli se s vydáním hry EA Motive počítá nejdříve na rok 2020, není vyloučeno, že se na sobotní EA konferenci neobjeví další informace o chystaném titulu. Živý přenos můžete sledovat od 19.45 na Hrej.cz.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama