I Am Alive stále žije
„Škatule hejbejte se.“- tak přesně tímto heslem se Ubisoft v posledních dnech řídí. Po odložení dvou zásadních titulů tu máme dalšího chudáčka, který si na své uvedení ještě nějaký ten pátek počká. Ovšem tentokrát ne z finančně-strategických důvodů pánů v oblecích s kalkulačkami na prsou.
Survival adventura I Am Alive má totiž technické problémy. Ty mají dle slov výkonného ředitele Yvese Guillemonta za následek: „Totální předělání produktu,“ což - jak dále prozradil - znamená, nutnost přechodu na engine pohánějící Splinter Cell: Conviciton zvaný LEAD (jedná se o modifikovaný Unreal Engine 2.5, původně měla hra běžet na UE 3.0). I Am Alive je z těchto důvodů odložen na rok 2011.
„Použijeme Spliter Cell engine. Myslíme, že z toho pak bude velice kvalitní produkt,“ dodal Guillemont.
Podobnými obstrukcemi prošel i Sam Fisher, který se po mnoha odkladech comebacku přece jenom dožije. I když s mírně prošedivělou pěšinkou.