Hunt: Showdown plánuje upravit monetizaci hry, současná ekonomika je dlouhodobě neudržitelná
i Zdroj: Crytek
Hunt: Showdown Novinka Hunt: Showdown plánuje upravit monetizaci hry, současná ekonomika je dlouhodobě neudržitelná

Hunt: Showdown plánuje upravit monetizaci hry, současná ekonomika je dlouhodobě neudržitelná

Radek Raudenský

Radek Raudenský

11. 7. 2022 13:46

Hunt: Showdown si za poslední roky získal přízeň dalších tisíců hráčů a i když se zatím nedaří navázat na masivní úspěch z dubna letošního roku, stále se do hry vrací průměrně deset tisíc hráčů denně. Jenže, jak už to u dlouhodobě podporovaných her bývá, studio se nedokáže uživit pouze z prodaných kopií a vývojáři nyní transparentně prozrazují, jak budou upravovat monetizaci hry.

Reklama

  • Crytek oznamuje plánované změny pro monetizaci Hunt: Showdown
  • Současná podoba je dlouhodobě neudržitelná
  • Hráči si nekupují Blood Bonds, vývojáři by tak nemohli hru podporovat

Sami vývojáři přiznávají, že doposud byla ekonomika hry nastavena špatně. Hra totiž odměňovala hráče kromě klasické herní měny i měnou prémiovou, odměny ale byly příliš velké. Výsledkem tak bylo, že na 100 darovaných Blood Bonds si hráči koupili pouze 10 Blood Bonds. Takový model je dlouhodobě neudržitelný, a to i vzhledem k tomu, že právě prémiová měna byla vůbec nejmenším zdrojem příjmů. 

Crytek se tak rozhodl udělat řadu menších změn, které snad pomohou k tomu, aby se příjem ze hry zvýšil a vývojáři mohli nadále hru podporovat skrze aktualizace zdarma. Obecně se tak zvýšily ceny, lehce se snížily odměny a především plánují vývojáři experimentovat okolo časově limitovaných akcí. Zvýší se také kadence a ceny DLC, vůči tomu ale Crytek spouští mnohem více slev. 

Jednou z velkých novinek bude Black Market, který nabídne hráčům možnost zakoupit si určité legendární skiny za Blood Bonds s určitou slevou. Další event, který dost možná bude první vlaštovkou v rámci nové strategie, má dorazit už brzy, jak naznačuje nový teaser trailer.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama