Hry jako Heavy Rain mají velký potenciál
S interaktivními filmy se pojí hlavně devadesátá léta minulého století. Nyní by v souvislosti s technickým pokrokem mohlo dojit k renesanci tohoto žánru, a to díky úspěchu pozoruhodného dramatu Heavy Rain. Společnost Sony vidí v podobných titulech obrovský potenciál. „S Heavy Rain jsme vytvořili úplně jiný typ zážitku a něco, co oslovilo dokonce i lidi, kteří hry obvykle nehrají, jako třeba členy mé rodiny. Oblast, kde se prolínají videohry a filmy, má velký potenciál,“ uvedl John Rostron, senior director SCE XDev Studio Europe, na dnešní vývojářské konferenci v Liverpoolu.
S Rostronovými poznatky souhlasil další zástupce Sony. „Myslím si, že to pro nás bude mít velký význam. Naše společnosti se snaží do her přenést emoce a posunout se tak dál,“ přitakal Michael Denny, prezident SCE Worldwide Studios. Škoda, že na konferenci nevystoupili také autoři dramatu Heavy Rain z francouzského studia Quantic Dream. Ti podle posledních informací připravují dvě dosud neohlášené hry, které budou podobně napínavé jako Heavy Rain. Dramatických momentů a přitáhnutí hráče ale tvůrci chtějí dosáhnout odlišnými metodami. Chystané tituly by se mohly objevit i na dalších platformách a využít tak třeba pohybové ovládání Kinect.