Zpět na článek

Diskuze: Horizon Zero Dawn vyjde zřejmě i na PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Poslední zpráva byla, že STEAM i EGS, což nevylučuje v budoucnosti otevření vlastního PSSTORE. Každopádně otevření nového store při první konverzi z PS by vyvolalo u PCčkářů vlnu nevole.

NOVÝ STORE je po najetí EGS, asi tím nejnerozumějším nápadem, co by mohla SONY udělat. Nevím o nikom, kdo by uvítal nový STORE na PC a tohle by zcela zničilo POZITIVNÍ DOPAD konverze Horizonu. Už EGS (i přes některé výhody) je braný jako ZLO a každý by byl radši kdyby hry exkluzivní pro EGS vyšli raději na STEAMu.

Nikdo nechce novej store. Nikdajz. Nikdy. Nechápu co na tom nechápou. Novej store na PC ne. Zbytečnost. Hovadina. Obštrukce. Děkujeme odejděte. Leda že CYBERPUNK 2077 bude za 0,- korun. Jinak proč ? Proč další store na PC ? Všichni už maj SLUŽEB, který nabízej KULOVÝ a vyžadujou separátní, neustále něco zkoumající klienty plný zuby.

Proč nemůžou bejt obchody s hrama na PC stejné jako kamenné obchody ?
O B C H O D Y ! N0 BIG BROTHER.
Koupim si u nich hru a pak ji spustim přes exe. Kdykoliv bez nutnosti připojení k obchodu. Napamatuji, že při koupení originálky v JRC jsem se tam chodil každý dvě hodiny ptát, jestli jí můžu spustit. Propojení s obchodem vše strašně brzdí, děkuji nechci, chci si to od vás koupit a PAK NA VÁS HÁZIM BOBEK, NEZAJÍMÁTE MĚ ! Nedáte ani poch**nou krabicim a přesto vyžadujete připojení ? Zadzigáte počítač svým SPYWARE a to je OK ? DONT GET IT ! Já na připojení při hraní zvysoka -/-//-//--šěřč/š*/řšč*/řžšč*/žčřžřčžřč9zžýřč*, soci8ln9 slu6bz jsou pro IDIO$^$%^&%$^&%$^% a KOK%$^&%^&^%&%^ !!! PIRATE BAY RULEZ !

Kde mám prášek ?

Když si koupim trenky, nechodim každej den zdělovat paní v obchodě jak se mi v trenkách daří a jak se mi v nich pěkně prdí. Softwarové společnosti nám neprodají nic hmotného, platíme za vzduch, za nic a přesto maj tu drzost, nás monitorovat jak se nám v trenkách chodí. CO JE JIM JURVA DO TOHO ? Nechci být monitorován za účelem zlepšení služeb, přijděte si na to sami a nebo mi plaťte. KEŠ !

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bude Sony prodávat svoji hru (nebo hry) na PC, tak jaký bude používat obchod? Steam, EGS? Vlastní myslím nemá. Bude Sony spokojeno s tím, že platí procenta z ceny provozovateli obchodu?
Vím, že Microsoft to dělá, ale jeho hry bývají na jeho obchodě o něco levnější, takže si to tím možná kompenzuje.
Ale Microsoft je díky svému operačnímu systému, který ke hraní každý na PC potřebuje a koupil, v jiné situaci než Sony, které tento zdroj příjmu nemá.
Moje teorie: Ta uniklá informace není úplná. Hra (hry) na PC vyjdou, ale v rámci nově otevřeného Playstation Store pro Windows. A nebo ještě radikálnější řešení: Hry budou streamované a budou portovány na Windows, aby se k streamovaní mohl používat Microsoft xCloud.

Reklama
Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: To není nic šílenýho.
Pokud skutečně připravují vynikající hru jako Horizon na PC, zcela určitě i tohle je jeden z mnoha důvodů.
Xbox už na PC je, tak proč ne Sony, které navíc má čím konkurovat? Jejich studia umí dělat své žánry dobrodružných her jako nikdo jiný. Proč by tuhle know-how nenabídli i na další platformě?
Navíc dřív nebo později přijde i kvalitní cloudové hraní a tam Sony má plány i s nabidkou pro PC jasnou.
Maj studia, lidi, proboha Sony samotná má i filmovou sekci a hlavní Sony jsou machři v audio vizuálním hardware.
Navíc vem si, že věci se mění už dlouho, nikdo nečekal že na PC budou hry jako Nioh nebo Detroit. A už jsou a vydělávají. Nikdo nečekal, že fromové budou vydávat hry jinam než na konzole a dneska je se Sekirem jejich doménou i PC.

A na XBox tento rok přichází i Yakuza, to nikdo před měsícem taky ještě nečekal... i když minulej rok už začala vycházet též na PC.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Tři tečky mezi každou větou svědčí o tom, že o tom mininimálně přemýšlíš ;-) A MS na E3 je, jako jedinej.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Upřímě řečeno, taky smysl tohoto kroku nechápu. Přemýšlel jsem nad tím o víkendu, a není mi jasné, co z toho SONY vlastně má.

Reklama
Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tak ta hra je chválena právem. Vyšla, žádné technické problém. Prostě to, co od PS exkluzivity asi očekáváš. :)

Já jsem ji dohrál dvakrát a jestli vyjde na pc tak to bude i potřetí, v ještě lepším kabátku ;)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Souhlasím, že atraktivita konzole neleží jen v exkluzivitách, ale i v její přijatelnější ceně a snadnosti obsluhy. Pokud by se vědělo, že neexistuje výrazný překryv mezi zákazníky ochotnými koupit si PC a PS4/PS5, tak bych samozřejmě neviděl žádný problém. A krok Sony, vydat jednu ze svých softwarových vlajkových lodí na PC, by byl naprosto logický.
Ale! Na to Sony přišlo až teď? A co třeba takové Nintendo? Proč oni nevydávají své hry na PC? Switch je atraktivní jako handheld a tudíž svou koncepcí je od PC více odlišný -- je zde větší šance, že prodeje na PC by neukrajovaly z prodejů na domovské platformě.

Mně to celé zatím dává smysl jen ve třech případech:
1. Je to celé jednorázový krok a nějak si to vymohla na Sony Guerilla Games.
2. Sony plánuje rozjet svoji vlastní distribuční platformu na PC a H:ZD je jedna z exkluzivních nabídek, která má přilákat PC hráče k jejímu obchodu.
3. Sony došla k závěru, že prodeje jejího herního software na PC nijak výrazně neodradí potencionální zákazníky od koupě její platformy a případné ztráty budou kompenzovány zisky z prodeje na PC.

Hraběruka
Hraběruka
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úžasná hra, hrozně moc se těším na další díl. Jinak už na PS4 vypadá Horizon prostě nádherně.

Reklama
stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
17. 1. 2020 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bych uvítal aspoň české titulky.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malekith: Nerozumím jak by to mělo sloužit jako reklama? "Koukněte jak vám skvěle ta hra jede a vypadá na vašem PC, tak nám dejte dalších 500USD a kupte si naši novou konzoli?" .... To mi nedává smysl. Tím spíš, když si ten hráč řekne, že si zase pár roků počká, jak byl zvyklý, a na svém PC si pak koupí i dvojku, když je to Sony tak velkorysé.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majel007: To si piš. Podle mě už DEATH STRANDING, ukáže jak dobře bude moci HORIZON vypadat. Očekávám vyleštěnou konverzi, která bude chtít reprezentovat kvalitu SONY her a GUERILLA (tech mistři SONY) nic menšího než perfektní konverzi nepustí.

P.S. článek - LATE 2020 tipuju říjen nebo vánoce

Reklama
h4nsasjks
h4nsasjks
Level 0 Level 0
20. 1. 2020 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Neříkám, že to sleduji nějak intenzivně, stačí mi číst zprávy tady... Abych věděl, že je to tam zasekané běžnými lidmi a letos to má být ještě horší... MS, Sony a Nintendo tam není... Jsou tam zpravidla vývojáři her 3. stran... Loni byl největší tahák CD Projekt a Cyberpunk...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Běžní návštěvníci nikdy na E3 nebyli, je to akce pro vyvolené novináře a to co jí potápí. Můžou ti říkat jak je jednoduché akreditaci získat, ale jako PEPA Z NEMANIC si lístek na E3 nekoupíš. (Pokud se něco nezměnilo v posledních letech - E3 nesleduji, nic nového, krom PR keců nepřináší).

A když tam MS není, tak na co E3 ? Neni tam nintendo, neni tam SONY, neni tam MS, neni tam BLIZZARD. Nejnudnější show ve vesmíru ? Pro akreditovené, co čumí na ...... NIC a dělají si tam dovolenou ? Spousta lidí si tam jen jezdila každej rok válet kule, bylo jistý, že nějakej ten trhák se tam najde a novináře předběhli influenceři, youtubeři a streameři, jež mají dnes daleko větší vliv NA PRODEJ HER než report sebefundovanějšího novináře. Tak na co pořádat show pro zvané jenž už o ničem nerozhodují ?

Přemýšlejte nad tímto: Jakou sílu má dnes zpráva označená jako LEAK a jakou sílu má dnes OFFICIAL REPORT.

@Nikdykde: +1 Díky Nikdykde :) Už jsem myslel, že jsem zešílel :)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 0 Level 0
20. 1. 2020 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: To si myslím, že je úplný nesmysl... Ani MS není na E3 takový je trend... Sony rozhodně nepotřebuje žádný odpustek, nemluvě o tom, že PC platforma zrovna v USA moc nerezonuje...

Reklama
Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
19. 1. 2020 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je vynikající, je jen dobře že ji pustili na další platformy

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 0 Level 0
17. 1. 2020 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Myslím si, že do současné generace byl velký problém na PC pirátství a slabé prodeje... To se změnilo... MS si musí trhat vlasy, že tenhle dobitý trh nechal z hlediska distribuce obsadit Steamem a dalšími... Jejich platforma vlastní je příšerná... Nicméně je jasné, že i tak jim to funguje... Dnes kdo může, tak na PC vydává... Ostatně proč tam asi i DS vychází...

Japonci ( Sony ) jsou podle mě velice konzervativní a dlouho se drží vlastní strategie, ale i slepý si musí všimnout, že situace na PC se dost změnila k lepšímu...

Co se Nintenda týče, tak jsem v minulosti tady zaznamenal zprávu, že Switch je dost možná poslední jejich konzole... Budou spíše směřovat k mobilnímu hraní... Však je to taky ultra kravina vydat hru na Switch, který má nyní 41 mil lidí... Když by mohli v pohodě vydat hru na mobily, kterých je v oběhu 100vky milionů... Navíc nevěřím moc tomu, že by vydělali hodně na prodeji her 3. stran... Na Switch jich moc nevychází a většina hráčů je stejně raději hraje jinde, neboť mají Switch jako sekundární platformu na exkluzivity...

Myslím si, že bod 2. a 3. je velice pravděpodobný... Zkusí vydat Horizon třeba exkluzivně na Epicu :D... Následně se rozhodnou co dál...

catmeows
catmeows
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Přesně, myslím že se půjde cestou časových exklusivit. Ono to nabízí i možnost protočit hry v médiích hned dvakrát. K nezaplacení v dnešní přehršli her.

Reklama
JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O dalsi exkluzivitu min, bezva. V kazdym pripade jen tak dal, dobrych her neni na PC nikdy dost. Lidi si ji chvali, tak jsem zvedav.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ono by to mělo sloužit jako reklama na PS5 a pak si zase pojedou svoje. "pojdte se kouknout jak super hry na tom psku máme a mít budeme"

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Já myslím, že nějaký Sony Store by vzbudil mnohem, mnohem méně nevole než EGS. Hlavní důvod nenávisti k EGS bylo placení exkluzivit, to, že je to další launcher bylo jenom sekundární.

Reklama
Jaroslav Burda
Jaroslav Burda
Level 1 Level 1
20. 1. 2020 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Přesně tak. Já jsem konkrétní, ukázkový případ. Her mám na PC doslova po strop. I kdyby vyšlo na PC The Las Of Us I + II v nejhezčí sběratelské edici všech dob (jen příklad, samozřejmě), neutratil bych za konzoli ani cent. I nadále bych zůstal u PC platformy (a nebavíme se tu jen o důvodech jako hraní). Konzole mě nikdy nezajímala, nezajímá a těch pár party titulů klidně oželím. PC je pro mě co by videoherní "stanice" úplně někde jinde. Je to pro mě středobod domácnosti, na kterém dělám dalších asi 1000 věcí, které konzole NIKDY umožňovat nebudou. Čili vydání jakékoliv bomby z konzole na PC kvituji, ale pokud má jít o nějaký prapodivný reklamní krok "koukejte, co na konzolích vychází a s novým PS5 to bude ještě sluníčkovější", tak u mě se to zcela míjí účinkem... Ale na mě reklamy na cokoliv neměly nikdy absolutně žádnej vliv... asi tak. Ale Horizon na PC si samozřejmě pořídím a velice rád zahraji :-)

red-icius
red-icius
Level 24 Level 24
17. 1. 2020 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkali, až prodeje a zájem na ps4 klesly na minimum a udělali port, aby z projektu vytáhli další prachy.. logická úvaha.. o hype se jim postarali konzolisti, kteří hru do teď chválili do nebes, takže se bude prodávat sama ;)
Pro mě graficky masakr věc, ale dohrál sem to z donucení a do DLC už jsem nešel. Dneska pro mě jen další stará rozvleklá open world hra, kterou si znovu asi už nezahraju. Pokud se na to PC hráči rádi podívají, tak jim to přeju :-)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@catmeows: No ja nevim. Podle me jsou hry na konzole drazsi takze te to nakonec vyjde nastejno.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: On to myslel tak, ze HZD podle nej bude jenom takova jednohubka (tzn. jedina hra co daj na PC) a PC hraci tak budou vedet o co prichazeji ze nemaj PS s exkluzivitami.

@h4nsasjks: No ja si myslim, ze cim min exkluzivit budou mit, tim vic her prodaj. O to min ale mozna prodaj PSek. Az PS nebude mit exkluzivity, tak se clovek proste bude rozhodovat mezi PC, Xboxem, PS a Switchem. Ted se nema o cem rozhodovat kdyz si chce bezdpodminecne zahrat hru XY, ktera je jenom na PS.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože to zmiňuje i původní článek Jasona Schreiera, tak mne napadlo, jestli ten informační únik nevynechal jednu důležitou věc: Že Sony třeba plánuje rozjet svůj vlastní digitální obchod na PC.
Pak by mi to dávalo větší smysl. Budoucnost totiž neleží v platformách ale v "ekosystémech".

Reklama
Reklama