hodnoceni-her-dle-pruzkumu-activision-funguje
Novinka Hodnocení her dle průzkumu Activision funguje

Hodnocení her dle průzkumu Activision funguje

sleepless.

sleepless.

Reklama

Možná je to jenom tendenční průzkum, ale možná taky ne. Není však pochyb o tom, že jej bude hodnotící komise ESRB využívat k presentaci toho, jak je její činnost efektivní a užitečná. Průzkum, o němž je tu řeč, provedla společnost Activision v rámci své aktivity "Ratings Are Not a Game" a měl dokázat, že je hodnocení her efektivní, či naopak. Online průzkum, kterého se účastnilo 1014 hráčů a rodičů ve věku 8 – 24 let, dokázal, že pozornost ESRB hodnocení her věnuje při koupi 84 procent rodičů (79 procent rodičů mu věnuje velkou pozornost, hlavně ti co mají děti do 12 let). Co se dětí ve věku 8 – 17 let týče, tak pozornost hodnocení věnuje pozornost 67 procent.

Celkem 68 procent rodičů prý ESRB hodnocení bez výhrad věří, zatímco pro 56 procent z nich bylo hodnocení nejdůležitějším faktorem při rozhodování, zda-li danou hru koupit, či ne. Jen polovina rodičů (52 procent) si však před koupí dané hry zjišťovala informace na vlastní pěst (čtení recenzí, preview a podobně). Průzkum rovněž ukázal, že pro 74 rodičů je hraní her s dětmi něčím naprosto běžným. Jinak řečeno, hry jsou pro 74 rodičů součástí rodinného života. 58 procent rodičů se přitom hraní her věnuje aktivně. Z těchto 58 procent se 52 procent věnuje hraní pouze se svými dětmi a 49 procent z nich využívá k hraní her svých dětí.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama