Herní adaptace Opičího krále přichází s dechberoucí ukázkou na Unreal Engine 5
Čínskou mytologií inspirované RPG Black Myth: Wu Kong vracející věhlas Opičímu králi se po delší době znovu nastavuje do záře světlometů. Ohromující grafika a celková technická výše, jež byla opětovně zachycena v nejnovější ukázce, předvádí řemeslnou zručnost čínského studia Game Science i sílu nově využívaného Unreal Enginu 5.
- Black Myth: Wu Kong ohromuje gameplay ukázkou z nového enginu
- Namísto Unreal Enginu 4 využije hra nakonec Unreal Enginu 5
Ačkoli herní adaptace Opičího krále brala dech už na čtvrté iteraci enginu, její nejnovější, bezmála 13minutová ukázka z Unreal Enginu 5 definitivně stvrzuje, že hranice vizuálu mohou stále být posouvány. Skloubení temného folklóru a svižné hratelnosti bylo totiž v přiloženém videu prezentováno nikoli formou předpřipraveného filmečku, jak by se možná mohlo zdát, ale přímo sestřihem z hraní v 60 snímcích a rozlišení 4K.
Vývojáři ve světle přechodu na teprve připravovanou technologii prozradili, že hra v rámci naplnění jejího plného potenciálu nabídne vedle dalšího i podporu ray tracingu a strojového učení Nvidia DLSS. Hlavní zásluhu na přesedlání mezi generacemi Unreal Enginu nesou pak přímo Epic Games, kteří jsou jeho tvůrci, tak i Nvidia, která přikládá vlastní pomocnou ruku.