Halo: Reach má na Xbox One problémy
Halo: Reach se i pro obrovský zájem komunity dostal na seznam zpětně kompatibilních her, bleskově se pak vyšvihl mezi osmičku nejoblíbenějších. Fanoušci však se zpracováním titulu z roku 2010 nejsou příliš spokojení. Reach podle mnohých trpí několika neduhy, zejména tedy nestabilním frameratem.
Na Redditu se objevilo vlákno, v němž jeden z hráčů označuje Halo: Reach na Xbox One v podstatě nehratelným. „Framerate je příšerný, pocit ze hry je trhaný a znemožňuje normální míření,“ popisuje svůj problém hráč. „Jak ho (Reach) vůbec mohou vydat v této podobě? Je nehratelný,“ zakončuje příspěvek. Ve vláknu se pak objevilo obrovské množství hráčů, kteří mají podobné problémy, mimo jiné třeba i se zvukem. Označení hry za nehratelnou je však prý velice nadnesené.
Před deseti dny se VG Tech postarali o videosrovnání Xbox 360 a Xbox One verzí. Sami se tak můžete podívat, jak velké problémy hra ve zpětné kompatibilitě má. Ve videu sice nevidíme ani zdaleka takové potíže s frameratem, jaké se na Redditu rozebírají, slabší výsledky na Xbox One jsou však patrné.