Halo Infinite nedostane kooperaci hned na začátku druhé sezóny. 343 Industries potřebují ještě více času
i Zdroj: Microsoft / 343 Industries
Halo Infinite Novinka Halo Infinite nedostane kooperaci hned na začátku druhé sezóny. 343 Industries potřebují ještě více času

Halo Infinite nedostane kooperaci hned na začátku druhé sezóny. 343 Industries potřebují ještě více času

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

6. 3. 2022 08:30

Kooperace Halo Infinite, která měla po loňském oddělení od kampaně dorazit se zpožděním až se startem druhé multiplayerové sezóny, nabírá další zpoždění. Vývojáři z 343 Industries, kteří už dříve odsunuli představení novinek, oznamují, že původně zamýšlené datum na začátku května nakonec nestihnou.

Reklama

  • Kooperace Halo Infinite nedorazí na 3. května se startem druhé sezóny 
  • 343 Industries očekávají, že online kooperaci přinesou až v průběhu druhé sezóny; split-screen kooperaci lze pak zřejmě očekávat ještě déle
  • Forge je i nadále plánován na příchod společně s třetí sezónou

Vývojáři v rámci Halo Waypoint informují, že vývoj kooperace vyžaduje s ohledem na nelineárnost světa více úsilí, než kolik mohou dodat do 3. května. Důvodem je mimo jiné i to, že spolu s online kooperací až pro čtyři hráče tvoří i split-screen kooperaci dvou hráčů. Ta sama o sobě dorazí o něco později, a to na konzole Xbox napříč Xbox One a Xbox Series. 

Mimo split-screen kooperace, je zde i několik dalších prvků, které projevují svůj vliv na rychlost práce. Uvážit je třeba např. druhou sezónu, částečně rozdělnou třetí sezónu i odložený Forge. Konkrétně ten je stále svázán se začátkem třetí sezóny, a měl tak vyjít v okolí srpna. I přes toto nahromadění práce však autoři věří, že online kooperaci stihnou přinést během druhé sezóny. 

Kdy přesně se tak stane, sdělí, jakmile to bude možné.

Halo Infinite nedostane kooperaci hned na začátku druhé sezóny. 343 Industries potřebují ještě více času
i Zdroj: Hrej.cz

Ruku v ruce s informacemi o událostech vzdálenějšího dat přichází i nalákání na jednu velice blízkou. Už příští týden začne nový event první sezóny zvaný Tactical Ops, během něhož bude možné vyzkoušet různé variace na režim Tactical Slayer.

Další důležitou zprávou, s níž 343 Industries nově přichází, je odchod vedoucího designéra multiplayeru. Andrew Witts se po letech práce loučí se zbytkem týmu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama