Podrobnosti o uvedení kooperace Halo Infinite přijdou později. Big Team Battle se dočkává oprav
Již před měsíce před vydáním Halo Infinite bylo vedením 343 Industries uvedeno, že kooperace a Forge dorazí až se zpožděním, přesněji vzato se sezonním obsahem – kooperace s druhou a Forge se třetí sezónou. Informace, v která přesná data se tak stane, měla být vývojáři sdělena během ledna. Kreativní ředitel Joseph Staten však zmiňuje, že příchod detailů bude vyžadovat více času.
- 343 Industries upozorňují, že podrobnosti o sezónním obsahu, kooperaci a Forge pro Halo Infinite přinesou později
- O odkladu žádného z uvedených obsahů však zatím nehovoří
- V mezičase dochází na implementaci oprav pro režim Big Team Battle
Hlavní tvář 343 se na svém Twitteru nechává slyšet, že finalizace představných plánů je i nadále prioritou. Podrobnosti sledující časovou osu chystaného obsahu (roadmapu) budou proto odhaleny až tehdy, jakmile to umožní situace – zde se ovšem řada hráčů s nevolí odkazuje na volno, které si tým vybral okolo Vánoc.
Nehledě Statenovo prohlášení pro teď nic nenapovídá tomu, že by se kooperace či Forge měly zpozdit oproti aktuálnímu plánu. Po listopadové úpravě, jež byla dána prodloužením první sezóny ze tří na šest měsíců, je tedy kooperace stále směřována do okolí května.
Pokud jde o obsah, který je aktuálně více než jen věcí slov, pak se zaslouží uvést proběhlou opravu matchmakingu Big Team Battle. Tvůrci konečně zareagovali na kritiku spojenou s konektivitou, přičemž pokryli i plejádu jiných chybek, na něž si hráči stěžovali – mezi nimi např. oprava padání hry na AMD kartách ze série RX 500 či spouštění hry v okně s nesprávným zobrazením okrajů. Vítanou změnou je také zprovoznění lokálního (LAN) multiplayeru.