GTA Trilogy se potýká s plejádou bugů a chyb. Ty nejvtipnější se objevují v sestřizích
Včerejší vydání remasterované trilogie her ze série Grand Theft Auto - 3, Vice City a San Andreas - přineslo poměrně důležité odpovědi na to, jak se kompilace povedla. Před vydáním totiž hru neměl k dispozici žádný magazín, nevyšly tudíž žádné recenze a studio Rockstar šetřilo i s trailery a záběry přímo ze hry. Dost možná oprávněně, hra se totiž potýká s řadou chyb a spousta hráčů je se stavem remasterů značně nespokojená.
- Včera vydané remastery Grand Theft Auto se potýkají s chybami
- Hráči také kritizují nový umělecký styl a bizarní modely postav
Komiksové zpracování grafiky je značně subjektivní otázkou, na kterou si každý hráč musí odpovědět sám, nelze ale popřít, že je titul ve špatném technickém stavu. Hráči na PC si stěžují na nesmyslně vysoké hardwarové požadavky, na konzolích má zase hra problém udržet stabilní snímkovou frekvenci. Nejzajímavější jsou pak různě se objevující technické chyby a nedodělky, které titul provázejí. Hráči je už nyní řadí do úsměvných kompilací. Jedna z nich například hru přirovnává k tristnímu launchi Cyberpunku 2077.
Hráči se posmívají také přepracovaným modelům postav, které mají občas značně divoké tvary těla nebo obličeje neodpovídající originálu. Problémem je prý i příliš hustý déšť, přes který není nic vidět.
Na remasterovanou trilogii se podíváme v podrobné recenzi, kterou připravujeme. Jak jste zatím s remastery spokojení vy?