Grand Theft Auto VI mělo původně nabízet více měst i hrdinů, z plánu ale sešlo
Jestli vám za uplynulý týden všeho herního dění neměla uniknout jedna novinka, pak jí bez pochyb bylo to, že došlo k neoficiálnímu přiblížení GTA VI. Ostatně, ani u nás tato novina neunikla pozornosti. Agentura Bloomberg, v čele s jejím novinářem Jasonem Schreierem, přinesla detailní pohled do zákulisí vývoje, včetně popisu miamského zasazení a páru hlavních hrdinů ve stylu Bonnie a Clydea. Jak už ale zaznívalo i u Schreiera, tento návrh nebyl ve své podstatě první, ani nejambicióznější, který se v Rockstaru objevil. Na otázku, jaká hra mohla původně být, přináší s odkazem na své zdroje renomovaný magazín Axios.
- Magazín Axios navazuje na Bloomberg ve zprávách o GTA VI
- Ve shodě s novinářem Jasonem Schreierem je uvedeno, že Rockstar chtěl mít hru původně mnohem rozmáchlejší
- Měla nabídnout trojici měst a čtveřici hrdinů
Novinář Stephen Totilo za Axios přesněji hovoří o tom, že k GTA VI byl původně přidružen daleko ctižádostivější plán, než jaký nastínil Jason Schreier. Místo dvou hrdinů opačného pohlaví a jedné metropole ve stylu Miami mohl titul nabízet čtveřici různých hrdinů a trojici měst, která článek nespecifikuje. Informace Axios zde končí, nicméně i tak je lze zčásti vztáhnout ke Schreierovu článku. I novinář Bloombergu totiž informoval o tom, že plány Rockstaru byly mimo větších ambic původně doplněny i o mapu, která obsahovala velké pásy Severní a Jižní Ameriky. Je tak možné, že trojice měst uváděná Totilem neměla být rozeseta ve stejném, ale odlišném regionu amerického kontinentu.
S odkazem na zmínku britského Eurogameru můžeme tak méně obsáhlou zprávu magazínu Axios pojmout jako určitý bod orientace – tedy jako bod pro současné porovnání toho, nakolik mohl být rozsah redukován, potažmo čím měl titul být, než se stal verzí, kterou popsal Bloomberg.