Zpět na článek

Diskuze: Ghost Recon Wildlands - dojmy z bety

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
10. 2. 2017 06:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Trošku podobný mi to přijde. I MGS měl repetetivní infiltrace objektů (které mě nepřestali bavit,takže neberu jako mínus). Tzn. zkouknout situaci, označit nepřátelé a naplánovat si postup. Akorát v MGS když byl vyhlášen poplach tak to byl průser. Tady si z toho uděláš v případě poplachu střílečku, ale na těžkou obtížnost to ani tak není taková sranda. Pokud to shrnu tak když budeš mít dobrou partu a budete mít všichni zájem si vypnout ulehčující systémy a budete chtít postupovat tiše tak to v uvozovkách splňuje tvojí definici. Ale je pravda, že AI v MGS je úplně někde jinde.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
9. 2. 2017 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...asi nemám čekat nic takového jako Metal Gear Solid V: PP akorát ve čtyřech lidech, což?

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Také bych chtěl jakoby opatrně naznačil, že se mi ten letsplay (a nejen ten) nelíbil. Chápu, že to není prča točit, když člověk mluví na kolegu vedle sebe a zároveň na diváky. Taky jsem udělal pár testovacích ChlastPlayů s kamarádem a bylo to dost náročný soustředit se.
Nemusí jít jen o namakanej gaming mad skillz, ale aspoň o nějakou přípravu. Wildlands jsem hrál před vaším videem chvilinku, hodinku dvě, ale když jsem viděl pak ten čurbes, tak jsem to radši hned vypnul. Videa typu: "Poprvé hraju tuhle hru, celej stream se to budu učit" fakt nejsou zábavný. Bylo by záhodno aspoň chvilku před vysíláním se na to minimálně podívat, zkusit si to, aby člověk věděl. A lecplejem aspoň aby provázel člověk, co tu hru hrál, a zná aspoň nějaké principy, když už ne všechny. To teď nemyslim jen u Wildlands, kterej byl nárazovej, ale viděl jsem už u vás několik "porod lecplejů"

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to bavilo. Division jsem zkoušel pár minut a fuj. Ve Watch Dogs 2 jsem nedohrál ani první misi a fuj. Syndicate mě po chvilce taky zprudil a fuj. Ubisoft fuj. Ale pustil jsem betu Wildlands a hned jsem se zamiloval. Krajinky, detaily, kradmej stealth postup. S kamarádama jsme v betě hrozně řádili. Hledali jsme něco typu MGSV v coopu, něco na blbnutí jako GTAV a Wildlands nám jdou neskutečně po chuti.
Prdneme si to na Elite obtížnost, ať to není taková procházka. V betě byla lokace obtížnosti 1/5, takže absence čelindže se nebojim. Přílišné repetetivnosti taky ne, výše zmíněnej Phantom Pain taky nebyl zázrak ve variabilitě, ale pořád dokola mě bavilo dobíjet základny. Co jsem nakoukl do různých lokací z bety, tak už jsem natěšenej na různé doly, města, ruiny, plantáže, vily, golfová hřiště a stoky. Příběh mi taky přijde fajnovej, finální vpád do mučírny z bety byl hodně atmosférickej. Řízení mi nepřišlo nijak špatný, chce to zvyk. Každá hra má jinej model řízení vozidel a letadel, a každej bude nadávat jak je to tam a tam špatný a tam a tam dobrý, než aby se naučil nějakej novej systém. Vychytat bugy, prohloubit pár mechanik a za mě dobrý. Holt to chce dobrý lidi na coop a nehrát to jak střílečku.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
8. 2. 2017 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomass182: Já dostanu hru k narozkám, ale pokud ne, tak bych se s koupí drobet rozmýšlel. Mě osobně vadí dvě věci (hodně): neexistující krycí systém (u taktické/vojenské hry naprosto nepochopitelné) a lehká obtížnost (až moc casual, hrál jsem na ghost). Vozidla jsou tragická, ale u open world her jsem si na to již tak nějak zvyknul. AI (hraju pouze v singlu) spolubojovníků není špatná až tragická jak se někteří vyjadřují. Taková normální... Navíc velet jednotce je neskutečně návykové a zábavné. Doufám, že ostatní regiony (džungle, solné pláně, doly, prérie, hory atd.) rozsáhlé Bolívie nabídnou i jiné mise než pouze: přijeď/označ/eliminuj.

Stejně jako v případě ostatních her od UBI: krásně zpracovaný svět, drobet horší mise = chce to dávkovat po menších herních seancích. Není to vybroušený diamant, ale nějakým způsobem mě láká se do Bolívie vracet. Chci hrát dál a na každou osvobozenou vesnici a nalezenou součást zbraně se těším. V tom je Ubi dobrý. Atmosféra v jejich hrách je vynikající a člověka to nutí se "tam" vracet...

Nicméně je to přesně ten typ hry, kterou budou hráči pochopitelně nenávidět a hrstka si GH: Wildlands bez předsudků užije (stejně jako Watch_Dogs a The Division). Nicméně nevěřím, že by vyfasovala více jak 6/7 - 10 bodů a Angry Joe ji strhá bez lítosti :)

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teqini: Okay, cool. Tak to jsem rád, že to takhle jde povypínat, aby ta hra byla důstojnej challenge a ne nějaká další no skill needed záležitost.

teqini@gmail.com
teqini@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: viz muj prispevek nize :) Vse se da povypinat a pak je to jina hra... nic pro casual rambo hrace....

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mighty: Future Solider měl totiž v singlu opravdovou kooperaci, důležitou spolupráci, bez které se tým neobejde.A co Wildlands?To je slátanina smíchaná z Far Cry, Skyrimu a tuny dalších takových her.....Jinak jsem nikdy neřekl, jestli se mi Future Solider líbí, nevím, z čeho vyvozuješ.

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Hele NPC jedou španělštinu a umí i anglicky, některý...Postava ovládaná hráčem kupodivu mluví :) Věže jsme neodpalovali, ani jsme se o to nepokoušeli. Mapa bude velká dost, ten jeden okrsek z bety bys asi pěšky jít nechtěl :) A helikoptérou snad taky ne :D . Základny- není to tak, že by jednu zkopírovali po celé mapě, první mise v betě - to se ani za základnu považovat nedalo, vlastně vůbec nechápu, proč se zrovna ten vocas držel na tak pitomým místě. Další místa pak v pořádku, někde střeženej baráček, někde dvojitý ploty, strážný věže, snipeři...

teqini@gmail.com
teqini@gmail.com
Level 1 Level 1
6. 2. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veskera kritika je scela na miste, ale je tu jedna vec kterou poznamenal Zdenek Princ a to je hra ve ctyrech a tezsi obtiznost. Po vypnuti veskerych "casual" prvku jako je oznacovani, mapa apod. se ze hry na vyssi obtiznost stava velmi kvalitni a zabavna takticka hra. Moc nechapu proc rovnou UBIsoft takovy mod ve hre nenabizi(ten mod tam je, ale clovek si musi vse nastavovat), nebot pak ma hra smysl a je opravdu zabavna. Asi v takovem nastaveni kluci tuto hru nehrali a to je skoda, nebot pak by asi jejich dojmy byly jine :)

LagZz
LagZz
Level 1 Level 1
6. 2. 2017 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem na tom stejně, grafika má spousty hluchých míst, nedodělané textury kdy časti mapy vypadají jako z 10let staré hry, hratelnost toporná a neintuitivní, špatný systém krytí kdy postava chodí kolem překážek pozadu apod., nepřítel hluchý slepý a na následný výstřel z dvousetmetrů kdy ležím v hejkalu v křoví ihned ví odkud střelba (s tlumičem) byla. Mise vrchol stereotypu a jak už bylo řečeno to co se mi líbilo byla customizace, ale i tam bych viděl nejen 5.11 ale když už mají licenci na Crye Precision tak i vesty od nich, popřípadě jiné. přecijen 5.11 je taková lepší čína.

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
6. 2. 2017 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem jsem se těšil, ale dopadlo to navýsost špatně.
Grafika o třídu horší než v The Division (a i to bylo downgraded)
Jízdní model asi nejhorší, co jsem kdy viděl
Repetitivnost misí se vyrovnává Mafii 3
Nefunkční systém krytí
Absolutně dementní nepřátelé

Jediný, co se mi líbilo, byla customizace postavy a zbraní

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Tak nám aspoň napiš jak by to video vypadalo, kdyby bylo od Tebe.
Ty jsi nějakej prodigy gamer, co hned od první minuty hraní jede jak stroj, stihne vše ukázat a navíc se na to i krásně kouká?

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Na to ti mohu jen říct, že na všechna svá standardní videa chodím stoprocentně připravený. Pokud to tak nevypadá, je to škoda.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
8. 2. 2017 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zez: Chtěl jsem si tvůj příspěvek přečíst (a ne jen pouze bohapustý hate, protože UBI, že jo), ale vzdal jsem to po prvním odstavci, který obsahuje asi 10 chyb :) Nevím z čeho jsi psal, asi z mobilu, ale máš v textu zcela evidentně jiná slova než jsi původně chtěl.

Zez
Zez
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Než se přidám ke kritice, tak dovolte abych vám přiblížil obrázek o mém herním skillz aby jste mohli moji kritiku brát s nadváhou.

Nešetřilim jak Jarda a nejezdím jak Zdeněk.
Jelikož jsem ,,PCčkář" a betu jsem hrál na PS4 opravdu jsem nečekal, že nebudu mít problém s měřením. Pokud jde o výše zmíněný model, tak nebudu tolik kritický jelikož u The Crew neprojedu jediné kolo bez chyby pokud nejedu 20 km/h. V neposlední řadě bych chtěl zmínit, že nemám jediného kamaráda který by vlastnil PS4 a tak jsem byl ,,nucen" hrát sám. Buď mám smůlu na herní kamarády a nebo jsem asocial na sociální síti.

6 in 1
Při čtení prvních řádku výše uvedeného článku jsem opravdu nečekal, že si přečtu 6x to samé jen v jiném podání. Upřímně jsem čekal že Pavel to načne a každý z kluků se ponoří do jednotlivých detailů. I když rád si přečtu Jirkův epos, tak Davida a Honzu jsem už neměl chuť číst. Ovšem poslední řádky Honzovo dojmu hraní jako vlka samotáře mě mile překvapili jelikož jsem hrál Ghost Recon wildlands také sám.

Jsem blbej já, nebo oni ?
Tím ONI myslím vaše umělé kamarády kteří vám mají krýt záda. Začnu hned u vyvolávací lišty kterou rozdávate příkazy. Automaticky vám nabídne možnost přesunout tým i když časem zjistíte, že nejčastěji dáváte znamení pěsti (znamení aby zůstali vaši kolegové na místě) jen z toho důvodu aby jste jim jednu nemuseli dát sami. Při zadání střelby je sice hezké, že počkají až vystrelite vy, ale to by se museli trefit tak aby nepustili poplach. Jednoho potažmo dva nepřátele zvládnou, ale je vás tam celkem 4-5. Nevím přesně protože při nástupu do auta vždy zůstal jeden stát venku. Nedej bože pokud se nacházíte na věži a váš tým pod ní. Přijede jednotka swat z perníkové chaloupky a jsou také pod věží. Vy nevystačíte nos protože vám přez mrizovanou podlahu ustřelí zádel. Jste v pasti a vaši jedinou nadějí je váš neschopný tým který jako by nebyl a vynoří se až když situaci vyřešíte sami.

Plánovaná akce
Pokud si myslíte, že něco s tímto týmem vymyslíte tak ne! Jednoduchá akce kdy jsem sundal snipera z pohraniční věže a jeho kolegu pod ní . Tato věž se nachází kousek od volně přístupné silnice po které jezdíte ,,domů" za silnici je vysoký plot, cesta a místy poborena zeď. Délka je od tamtud tam a překonat zmíněný plot zvládají pouze mexičani. Po zmíněné cestě samozřejmě chodí skupinka 4 nepřátelských vojáků. Má vidina akce byla jasná. Zmocnit se věže = splněno. Poslat jednotku skrýt ke zdi a až nepřátele přijdou, tak je společně popravime. Pokud tušíte že akce nevyšla máte pravdu. Žádám příkaz ke střelbě a vypálim po vedoucím směny - zásah. Tým byl za zdí a nic. Moc dobře jsem na ně neviděl proto nemohu říct jestli se sjeli, nebo jen usli. Každopádně jsem zbytek byl nucen vystrilel sám. Než jsem to stihl stihli zavolat posily. Mimo jiné i vrtulník.

Vrtulník
Pokud nasednete do vrtulníku, zjistíte že letět jen dopředu a nikoli nahoru je umění.
Nepřátelé samozřejmě ovládají vrtulník lépe a máte problém ho sestřelit aniž by vás zabil. Pokud ale máte štěstí a nacházíte se pod srázem kam na vás vrtulník z neznámého důvodu nemůže sestrelite ho se silnou sniperkou na jednu ránu.
Pokud chcete jet někam autem nejezděte v co-opu. Přijde mi že jízda v singlu je plynulejší a do prudkých zatáček používejte ručku. Jízdní model motorky bych přirovnal ke GTA. Nedělá ji problém jet rovně, skočit, následně narazit na kámen od kterého se odrazí a jedete dal. Pokud jedete z kopce, jeďte prostě rovně.

Pokud vám přišla hra s kamarády na prd, tak opravdu nedoporučuji hrát sólo společně s IQ C17H21NO4. Jsem zvědav na vysílání a recenzi plné verze. Pokud v gold edici nebude pytlík koksu, nemá smysl za ní dávat 2,5k.

Zez

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z open bety mám naprosto stejné dojmy.

udh
udh
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Destrukce? :) to opravdu ne .tam nejde ani zabít krávu natož něco zničit.

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone: Souhlasim. Nerikam ze maj kluci spatny LetsPlay ja na ne nekoukam takze nemuzu posoudit.

Sidi24
Sidi24
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

počkám predsa len na recenzie, ale inak na vianoce 2017 po opatchovaní a v zľavách jasná kúpa :-) :-)

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
9. 2. 2017 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesne tak jak to napsal Pavel tak to cítím i já. Lets play byl v pořádku. Nebyla to přece ukázka ,jak hru správne hrát. Hodte se do klidu lidi.

8bit
8bit
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JMBounce: jestli to jede na 1070 na 45 FPS, tak je to dost slabá optimalizace. Ta grafika je totiž celkem bestie. Popravdě, je to až směšné. grafika za kolik? 10k? a nejede to na ultra při 60 fps? Já mám 1060sc 6gb verzi a i ta by takovouhle hru měla zvládnout s prstem v zadku. Jestli ne, hra neni dobře optimalizovaná

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marllone: Tak jestli jsi koukal na vysílání od začátku tak sis asi nemohl nevšimnout toho, že Jirka říkal, že tu hru spouští poprvé!! To nejspíše znamená, že neví co ho čeká, že si musí zvyknout na ovládací prvky a tudíž nebude předvádět jak mu to jde jako kdyby to hrál týden proboha...
Další píšeš, že se na vysílání nepřipravil. Nevím jak přesně ten den to kluci měli s prací ale uvědom si, že mají na starosti nejen vysílání ale spoustu další práce na webu...
Kluci vynechali Nioh kvůli tomu aby nám ukázali Wildlands, protože byl časově omezený a o víkendu netočí.. jen za to jim dávám +, už jen kvůli tomu, že jsem se do bety nedostal ale ukázali to i ostatním..
Jestli tě vysílání od začátku neoslnilo tak je přeci spoustu dalších jak českých tak zahraničních streamerů, které to vysílaly a zvlášť zahraniční bych ti mohl doporučit.
Nikdo tě nenutí se na to koukat a jak píšeš už jsi to o nějaké dvě hodiny napřed hrál, takže mi přijde, že zbytečně hledáš chyby.. Kluci nejsou roboti, mají dvě ruce a mají i jinou práci, která je přednější..

Já děkuji redakci Hrej za stream abych alespoň viděl jak ta hra bude vypadat apod.. Stejně bych ji koupil tak či tak ,)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 2. 2017 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Makal: To, že se dozvím nějaké bonusové věci o hře, o studiu či vývojářích je jeden z důvodů proč mě baví sledovat let's play na hrej. Souhlas že chodíte připraveni :-) Částečně chápu kritiku některých diskutujících, ale tentokrát není opravněná. Svůj účel video spnilo. I já jsem se občas chytal za hlavu co to Jirka vyváděl :-D Ale prostě jsem to bral s nadhledem. Navíc jsme chlapi a prostě nezvládáme víc věcí najednou :-D Jirku obdivuju, že to zvládl takhle dobře vzhledem k situaci ve které byl.

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měsíc do vydání
- grafický glitche oželím, beta..navíc se to po instalaci nových ovladačů docela zklidnilo
- systém (ne)krytí je hodně smutnej, chci ten z Divize
- jízdní model - sakra tragédie, ale není to hra o autech, takže budiž ( btw proč nepoužijou model z Crew ? to je přecijen jejich "top")
- AI je dost tupá i na tu nejvyšší obtížnost
- lítání s helinou fakt tragédie, to jako vážně UBI ?
- nemam tak starej stroj abych to nerozjel na slušný detaily
- UBI a připojený herní zařézení - opět nutnost odpojit volant, abych mohl hrát ???? UBI !!!

+ balistika
+ modifikace zbraní
+ oblečky a změna vybavení
+ když máte dobrýho parťáka tak se to dá
+ svět je rozhlehlej, uvidíme jak to dopadne (tam pak asi přijde - za mise)
A vlastně se mi líbilo tak nějak všecko co neni vytčeno v mínusech. Do Bolívie se asi podíváme...ale nejspíš ne hned 7.března

Reklama
Reklama