Ghost of Yōtei nabídne komplexnější boj než Ghost of Tsushima
Nový gameplay z Ghost of Yōtei představil výrazně akčnější pojetí boje než v Ghost of Tsushima.
- Atsu využívá široký arzenál zbraní místo tradičních postojů
- Zbraně fungují jako přímé kontry vůči různým typům nepřátel
- Hra vychází 2. října exkluzivně na PlayStation 5
Ghost of Yōtei, duchovní nástupce Ghost of Tsushima, představil během nejnovějšího State of Play detailní pohled na bojový systém. Místo samurajské cti a pečlivě načasovaných duelů tu máme hrdinku Atsu, žoldnéřku bez pravidel, která se nebojí jít přímo do střetu.
Na rozdíl od Jina z Ghost of Tsushima, který se přizpůsoboval pomocí různých bojových postojů, Atsu pracuje s rozsáhlým arzenálem zbraní. Hratelnost se tak mění podle zvolené výzbroje, přičemž každá zbraň plní v systému roli přirozeného protiútoku. Jde o evoluci známého systému, která nahrazuje postoje konkrétními taktickými volbami.
Vedle boje nabídne hra i možnosti spojenců, včetně záhadného vlka, který Atsu doprovází. Jeho roli ve hře zatím tvůrci tají. Ghost of Yōtei dorazí 2. října exkluzivně na PlayStation 5.