Ghost of Yōtei nabídne komplexnější boj než Ghost of Tsushima
i Zdroj: Sony Interactive Entertainment
Ghost of Yōtei Novinka Ghost of Yōtei nabídne komplexnější boj než Ghost of Tsushima

Ghost of Yōtei nabídne komplexnější boj než Ghost of Tsushima

Andrej Holátko

Andrej Holátko

2
Platformy PlayStation PlayStation 5

Nový gameplay z Ghost of Yōtei představil výrazně akčnější pojetí boje než v Ghost of Tsushima.

Reklama


  • Atsu využívá široký arzenál zbraní místo tradičních postojů
  • Zbraně fungují jako přímé kontry vůči různým typům nepřátel
  • Hra vychází 2. října exkluzivně na PlayStation 5

Ghost of Yōtei, duchovní nástupce Ghost of Tsushima, představil během nejnovějšího State of Play detailní pohled na bojový systém. Místo samurajské cti a pečlivě načasovaných duelů tu máme hrdinku Atsu, žoldnéřku bez pravidel, která se nebojí jít přímo do střetu.

Na rozdíl od Jina z Ghost of Tsushima, který se přizpůsoboval pomocí různých bojových postojů, Atsu pracuje s rozsáhlým arzenálem zbraní. Hratelnost se tak mění podle zvolené výzbroje, přičemž každá zbraň plní v systému roli přirozeného protiútoku. Jde o evoluci známého systému, která nahrazuje postoje konkrétními taktickými volbami.

Vedle boje nabídne hra i možnosti spojenců, včetně záhadného vlka, který Atsu doprovází. Jeho roli ve hře zatím tvůrci tají. Ghost of Yōtei dorazí 2. října exkluzivně na PlayStation 5.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama