
Ghost of a Tale 2 ukazuje nový screenshot, hlavní tvůrce je s přesunem na Unreal Engine 5 spokojený
Vývojář Lionel „Seith“ Gallat si v roce 2018 připsal velký úspěch s vydáním svého titulu Ghost of a Tale, akčního RPG, kde převezmeme roli myši cestující napříč středověkým světem. Hráči díky kvalitám hry požadovali pokračování, o kterém Seith začal na začátku tohoto roku částečně informovat.
- Seith zveřejňuje nový screenshot z Ghost of a Tale 2
Nicméně v červenci tohoto roku tvůrce prozradil, že se vývoj hry přesunul z enginu Unity na Unreal Engine 5. Seith se sice musel učit všechno prakticky od znovu, avšak tvrdí, že je s enginem spokojený. S novým screenshotem, který zveřejnil na Twitteru, tak pokračuje v dalším lákání na hru.
Z popisku se třeba dozvídáme, že by se pokračování mělo jmenovat jednoduše jako Ghost of a Tale 2. Komentáře navíc naznačují, že se tým rozrostl o několik vývojářů. Bohužel stále nevíme, kdy se dočkáme vydání hry – snad se ale Seith v příštím roce podělí o další informace.