Gears of War v budoucnu možná jako FPS
Xbox 360 akční série Gears of War definovala nový systém krytí a intenzivní akci z pohledu třetí osoby. Dokázali byste si tedy hru představit jako střílečku z první osoby? Nemusíte, Rod Fergusson, výkonný producent Epic Games, je s touto myšlenkou smířen. Ačkoliv se zatím nic podobného neplánuje, sám je zastáncem hesla "Nikdy neříkej nikdy!"
"Vše je to jen o tom, co si průmysl žádá a co by se líbilo fanouškům. Nechceme myšlenku ihned zavrhovat, zároveň ale rozhodně není v popředí. Zaměříme se na to, co dává smysl a vydáme se tímto směrem." Není pochyb o tom, že by Gears of War mohla vystřelit ještě výše s přechodem na tento směr hraní. Ostatně, FPS akce jsou na vrcholu potravního řetězce.
V závěru rozhovoru pro Oficiální Xbox Magazín posléze zmínil i rozdílný přístup sesterského studia People Can Fly, které vývoj značky převzalo s chystaným Gears of War: Judgment. "Naše Gears hry byly vždy těžce skriptovány - spousta animaček, epické vyprávění. People Can Fly jsou spíše přes nápadité úrovně a slušnou znovuhratelnost." Takže Gears of War jako FPS? Do roka a do dne!