Gameplay záběry ze Starfieldu se podle Todda Howarda objeví až v létě
Zatímco Skyrim dnes slaví 10. výročí, přesně za rok převezme štafetu Starfield, který by dle aktuálních plánů měl taktéž vyjít 11. listopadu. O dalším očekávaném projektu z dílny Bethesdy promluvil Todd Howard.
- Todd Howard prozradil několik detailů ke Starfieldu
- S termínem vydání se stále počítá
- Už nyní je možné projít celou hrou
- Gameplay záběry se však objeví až v létě
Slavný designér v létě označil Starfield jako “Skyrim ve vesmíru”. A za tím si i nadále stojí. V rozhovoru pro IGN potvrdil, že si hra zachovává podobné DNA, což se projevuje v celkové struktuře a herních mechanismech. Typickým příkladem jsou frakce a strom dovedností, právě zde bude Skyrim vidět asi nejvíce.
Co se týče zmíněného termínu vydání, Howard pevně věří, že se vše stihne a hra skutečně vyjde v listopadu 2022. “Jsme ve fázi, kdy si můžeme zahrát celou hru. Ale znova musím připomenout, že je před námi stále hodně práce,” zdůraznil. Dále zmínil, že má celý tým velkou výhodu v tom, že spolu jednotliví vývojáři už strávili hodně času, nedělá jim tedy problém efektivně komunikovat i během práce formou home office, což je v dnešní době naprosto klíčové.
Je samozřejmě otázkou, kdy se dočkáme dalších ukázek. Howard v odpovědích na otázky položené na Redditu naznačil, že se gameplay záběry objeví během příštího léta. Dá se očekávat, že Microsoft spolu s Bethesdou připraví další tiskovou konferenci v rámci veletrhu E3, byť stále není jasné, v jaké podobě se příští ročník uskuteční.
Jedna z otázek mířila na editor postav. Howard jej už nyní pochválil, jeho součástí je volba příběhového pozadí, dovedností, ale také oslovení, které autoři reflektovali během přípravy dialogů. Závěrem potvrdil, že se počítá s plnou podporou modifikací, Starfield by měl být otevřeným kreacím od hráčů, i tím bude připomínat Skyrim.