Forspoken představuje soubojový systém. Skvěle vypadající kouzla se rozdělují na několik typů a použití, hráč si může zvolit svůj vlastní styl
Původně jsme se očekávaného, i když stále tajemného titulu Forspoken měli dočkat už v květnu letošního roku. Následně se ale Luminous Productions rozhodlo hru posunout na říjen, ani ten se ale nestal finální destinací. V tuto chvíli je tak datum vydání určeno na 24. ledna příštího roku a vývojáři se ve spolupráci s vydavatelem Square Enix rozhodli dále poodhalit různé části hry, v tomto případě systém kouzel.
- Forspoken do detailů představuje soubojový systém
- Hlavní postava Frey bude ovládat celou řadu kouzel, které se dělí podle typů i použití
I když se v trailerech objevila celá řada schopností naší hlavní hrdinky, ve výsledku jich má hra nabízet více než sto. V obsáhlé zprávě na PlayStation Blogu se navíc Royza Nozoe, vedoucí vizuálních efektů, soustředil na důkladné rozebrání typů schopností, a to společně s novým trailerem.
Frey se naučí celou řadu typů kouzel, nejen elementárních, které slouží k obraně, útoku či průzkumu. Kouzla navíc mají různé typy použití při dlouhém podržení tlačítek, zároveň se mohou různě kombinovat a doplňovat. Musíme říct, že video, které kouzla představuje, vypadá opravdu efektně a stejně se vyjadřují i fanoušci na YouTube. Snad se na začátku příštího roku dočkáme dalšího kvalitního počinu, který kromě souboje přinese i kvalitní příběh.