Zpět na článek

Diskuze: Fallout 76 bude trestat vrahy bezbranných

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Flois
Flois
Level 1 Level 1
12. 10. 2018 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: nepřijde ti sobecký chtít fallout jen pro singl hráče a neudělat díl i pro mmo hráče?

Jinak tobě konkrétně žádný mmo hry nedoporučuji. Vzhledem k tomu že ti vadí chování lidi v BF tak v mmo bys poznal prvé peklo.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roderix: NPC ve hre zadny nebudou krome robotu davajicich questy. A co se tech flagu tyce, v L2 to funguje tak, ze kdyz na nekoho zautocis, tak dostanes fialovy jmeno a zacina asi minutovej odpocet a kdyz do ty doby nezautocis znova, tvoje jmeno se zase obarvi na bilo a si zase civilista. Krome toho tvoje jmeno vidis samozrejme ty sam i tvuj souper a kdyz se ten casovej limit blizi ke konci tak tvoje jmeno zacne jakoby poblikavat na znameni, ze brzo budes zase civil. Tak si souper rozmysli jestli to riskne a jeste zautoci nebo se radsi stahne, aby nemel pruser von.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: souhlasím s tebou. Fallout je post apo survival hra, kde by se mělo jednat o tvrdé přežití v rozpadlém světě.
Boj o vodu, jidlo a zbraně by měl být vyhrocený do maxima a každá chyba potrestána aby si hráč vždy promyslel co udělá.
Tohle je sračka a pokud tam nebude hard core mode, tak tento odpad nemá cenu hrát.
Co takhle udělat pvp a pve servery a tyto dvě skupinky rozdělit? Ne to je moc složité na to je Bethesda retardovaná.

@Mitsurugi: bohužel máš pravdu. K tomu přidej engine který pamatuje druhou svetovou válku a máme tu perfektní vývoje směrem vzad.
Nedivil bych se loadingu pri vchodu do každé chýše, to je moderní :D.

Ps: sorry za hejt, ale na hru jsem se těšil a zatím to vypadá na nelogickou casual troll shit hru.

roderix@seznam.cz
roderix@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No je to poněkud zvláštní a budou to muset dobře nastavit.

Co znamená "opětovat palbu" musí se trefit? Co když se netrefí a ty ho zabiješ nepotrestá tě to? Pokud stačí pouze střílet, tak nepůjde zneužít boj s NPC. Před někým přeběhnout když bude bojovat s NPC a pak ho zastřelit protože přece střílel tvým směrem?

Je divné mít systém který vlastně znevýhodňuje prvního kdo stříli, prvního kdo si všimne protivníka. Jako když budeš chtít PVP tak po někom střelíš a čekáš jestli opětuje palbu? Takže ten druhej hráč k tobě může klidně beztrestně přijít na metr a sundat tě jednou ranou, protože dokud nevystřelí, tak mu nemůžeš nic udělat?

Uvídíme, jak to bude vyřešené. Pořád mohou být lepší oblasti plně PVP, kde nebude toto pravidlo platit. Systém válek či nějakých statusů, kde tyto pravidla budou fungovat jinak.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
9. 10. 2018 05:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Naprosto souhlasím. Teď už dotáhli tak daleko, že z Fallouta je prapodivně zmutovaný kočkopes... Což sice stylové je, ale ne moc hratelné :-(

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to takhle bude fungovat tak ale vubec nevidim důvod k tomu to hrát. Fallout přece byl vždycky o tom dát někomu kill a sebrat mu věci. :-D
Je to hra z postapo světa, souhlasim s tim že by měl bejt třeba hrát do ňákýho levelu ňák chráněnej, ale dávat trest za stealth kill ve hře jako je Fallout? To je směšný a vubec nemam chuť něco takovýho hrát. Místo toho abych jednal přirozeně jak to cejtim tak budu jenom řešit jestli tohle nebo tohle je podle pravidel i když se to odehrává ve světě kde žádný pravidla nejsou. A rozhodně nepatřim k těm co by někoho jentak bezdůvodně sejmuli, ale když už to potřebuju udělat (třeba protože mi ten hráč něco provedl) tak sakra proč bych nemohl? Tak ať tam daj ňákou NPC policii nebo něco, ale aby to řešila hra samotná je kravina.
@DeviR1: Co to je kazit hru ostatním? Je stealth kill v postapo světě kazení hry? Dyť o tom to je, jsi lepší a chytřejší, tak se připlížíš nebo snipneš z dálky, co je na tom za kazení? Když jsi lama tak tě někdo takhle sejme, když nejsi lama tak to uděláš někomu jinýmu, o tom přece podobný hry jsou. Tak by měli udělat aspoň ňákej akční mód kde se budou moct hráči vyblbnout bez těch debilních MMO pravidel, nebo aspoň ňáký arény ve hře. Ale ne arény v tom smyslu že to bude někde na dvorečku ale mnohem větší.

Už vidim jak potkam hráče z nepřátelský skupiny a budu s nim řešit jak ho laskavě můžu zabít abych nebyl vrah. :-) A jak už tu bylo zmíněno, tahle ochrana slabejch zase nahraje trollům co budou schválně provokovat a řikat si o kill.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
8. 10. 2018 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Nevím... Buď chci tedy vydat MMO hru se vším všudy a se*u na singl hráče nebo ne... neuvěřitelný, co s tou značkou dělají. Implementují všechnomožné jen aby hru koupil i přinasraní singl hráči, ale chtějí mít primárně MMO titul. nechápu té politice. Nelíbí se mi to ani trochu. Podle mě není potřeba z každé zajeté série dělat MMO, kooperaci nebo battle royal. No, moje peníze zaručeně neuvidí. Počkám si na Wasteland 3.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roderix: To jsou rozumné připomínky, tohle se opravdu musí dobře vyladit.
Pokud budeš o moc silnější a bude schopen ho zabít jednou ranou, pak vlastně nesmíš vůbec palbu zahájit.
A jak říkáš, pokud vystřelíš první, tak pak musíš pasivně čekat co vlastně bude a třeba se tím i nechat zahnat do nevýhodné pozice (soupeř příjde blízko pokud je dobrý v melee boji, soupeř se někam schová a bude obtížně zasažitelný atd.).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takové řešení se mi líbí, sice bude potřeba hodně testování a ladění, ale alespoň nějaký náznak řešení tohoto nešvaru online survival her.

jedimfp
jedimfp
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle bude asi prvni dil ktery vynecham,zrovna ve falloutu nestojim o zadny multiplayer.pro me je to zklamani

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 03:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Tenhle system nema nic spolecnyho se singl hraci. Naopak nekterym singl hracum bude vadit to, co tady zminil uz nekdo jinej, ze treba nebudou moct na kilometr nekoho ve stealthu zVATSovat nebo rucne odstrelit, jak to delaj s NPC v singlu.

Krome toho je to naprosto normalni MMO system, nic noveho nebo divneho. A PVP to vubec nedela nijak horsi, vzdyt uz moje zminovana L2 ktera mela tenhle system byla vzdy povazovana za top PVP hru. Zalezi proste na tom jakou chteji vyvojari hru. a oni chteji hru pro vsechny, ne jenom hardcore full loot hrace.

@Pidalin: zas to prehanis. Vsadim se ze v ty hre budou klanovy valky odehravajici se na rozlehlem uzemi, kde se flagovat nemusi. Obvykle to hry s timhle systemem takhle delaj. A je to logicky, kdyz si na bitevnim poli, normalni pravidla neplati. Tady jde o to ochranit civilisty v normalnim zivote/hrani.

Full loot by se mozna do Falloutu hodil kvuli post-apo, ale techle her sou mraky a neni duvod pridavat dalsi. Zvlaste ne kdyz serii Fallout definuje taky urcita privetivost vuci hraci, i kdyz byly vsechny ostatni hry singl. Nebo se z vas nekdo nekdy ve Falloutu citil jako nakej chudacek? Ja teda ne, mel sem daleko vic a daleko lepsi veci nez v libovolne hre zasazene v normalnim svete bez apokalypsy. Dokonce tolik ze sem kolikrat zrane a zbroje musel nechavat na martvolach protoze sem vic neunes.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
8. 10. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tpr Santa78: To vím, také jsem Wastelandu backer, ale podle mě Bethesda Fallout značku dokonale ničí...

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
8. 10. 2018 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vám to jako připadá normální? Mě ten systém, tak jak ho popsali, přijde jako totálně dementní pí*ovina... opětování střelby = poctivý frag, jinak jsi vrah, dvě hodiny trestu, debuff, bla bla bla... co to je za zhovadilost??? Kdo tohle proboha chce hrát??? Ve finále tam jako budou běhat skupinky lidí, kteří budou schválně útočit a masakrovat a na druhou stranu skupinky lidí, kteří budou chtít hrát MMO hru jako že sólově, takže do sebe nechají střílet a nechají se zabít (WTF?!), načež jejich soupeř bude označen za vraha... bla bla bla... nesmysl. Naprostá kravina. Skutečně mi to přijde jako absolutní šlápnutí vedle... ale lidi jsou divní, takže bych se ani nedivil, že se jim to bude líbit... Za mě by jednoznačně měla Bethesda Fallout předat Inxile. Od té doby, co dělají Fallout oni (a ve 3D) je to naprostá katastrofa. Můj názor...

PS: Zrušil jsem předobjednávku na power edici. Tohle nemá smysl.

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@John Niccon: Když ze zálohy zabije 4 hráče, kteří o něm neví, tak bude 'wanted' vrah s debuffem. To se mi zdá jako dobré řešení.
EDIT: myšleno když ten stealth hráč vystřelí jako první. Jinak asi jak píše Jabjab21 výše.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mi prijde dobre :) uz se tesim, ze si pripadne zkusim jake to je byt v roli renegata :) no offence.

Stejne jako v Elite - sice hraji na pirata, ale kdyz se nekdo cuka, ze nevyhodi naklad, tak mu rozfofruji prdel na maderu. Ale huntit novacky, to ne. Tohle bude dobry system

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
12. 10. 2018 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: "Dokonce tolik ze sem kolikrat zrane a zbroje musel nechavat na martvolach protoze sem vic neunes" Jo přesně takhle to je ve všech RPG hrách :-)
@TomKQT: je to postapo svět, retardovaný mi připadá naopak nováčky chránit, jako ňáká míra ochrany by tam asi bejt měla, ale nepřehánět to a to že potkáváš lidský nepřátele proti kterejm nemáš šanci, tak prostě fungujou online hry a pokud ti to trochu myslí tak se těm situacím taky dá většinou vyhnout nebo jim předejít, nebo spolupracovat a chodit do nebezpečnejch oblastí ve více lidech, nebo já nevim co, určtiě existuje milion řešení který budou lepší než proti někomu poštvat celej herní svět za to že někomu dá kill ze zálohy
Přesně jak píše Roderix, je to moc otázek.
Ale chápu že Bethesda chce hlavně aby to hrálo co nejvíc lidí a to včetně děcek a casual hráčů, plnohodnotná online postapo hra která bude fakt realistická asi jentak nevznikne. Podle mě lepší mechanika by byla kdyby prostě ty vrahy vyřešili sami hráči tim že by s nima neobchodovali a podobně, a pokud je někdo tak dobrej zabíják že se o tom nikdo nedozví, tak je to v postapo světě spíš plus pro něj, nechápu proč ho za to trestat, proč by nemohl v online hře žít dvojím životem? Přes ten poctivě obchodovat ve městě a v noci vraždit nevinný? :-D Neni to sice muj styl, ale je to postapo hra.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
9. 10. 2018 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle jejich mechanika se jim rozpadne jak domeček z karet, pokud lidi přijdou jak si bugama nahromadit spoustu peněz ...

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Normální nebo ne, nevím. Ale přijde mi to určitě lepší, než tam nechat běhat beztrestně hráče, kteří se baví tím, že na potkání sejmou slabší postavu. A když chce někdo fungovat jako renegát, tak tohle mu ještě zlepší zážitek. Po vraždě se schová a pak si bude užívat status 'wanted' postavy a kydlit, už beztrestně, lovce, kteří se ho budou snažit sejmout.
A je rozdíl mezi spoluprací s ostatními hráči ve stylu PVE a hrát to jako PVP.
InXile nic předávat nemusejí. To má svůj 'Fallout' v podobě Wasteland 2.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@John Niccon: Zajmavy postreh. Nicmene v multiplayerovkach vetsinou stealth funguje jinak nez v singlu, tedy ze treba nejdriv des do boje, a pak az ti ten druhej vrati ranu tak zmizis a podas si ho zblizka.

Pokud nebudes rychlej sprinter, tak na stealth odstrelovani zapomen. Coz je mimochodem dobre protoze neni nic otravnejsiho nez kdyz te nakej dement zabije z kilometru a jeste k tomu ma neviditelnost, takze ani po smrti nevis kde je a umiras furt dokola bez sance neco zmenit. Cim min prasaren budou moct hraci delat, tim lip. At zije ferovy boj.

John Niccon
John Niccon
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blbost, takze ak bude clovek Stealth a zabije 4 nabusenych hracov bez toho aby si ho vsimli a opetovali palbu tak budem v nevyhode? Wtf.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz musej mit moznost zabijeni nevinnych ve hre, tak tohle je dobrej system. Pomerne starej (byl uz v Lineage 2), ale dobrej. Krome toho to vypada ze narozdil od L2 karma nepude snizit jinak nez smrti nebo pockanim na konec debuffu, takze palec nahoru.

Amos
Amos
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou věci... Podle mně by stačilo rozlišit servery PvP a PvE a hotovo.
Případně na PvE možnost vyhlásit válku frakcí a bylo by.

rezz3t@gmail.com
rezz3t@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dneska sem videl gameplay tohodle masterpiecu a potvrdilo co jsem si myslel assetflip f4 s coopem celkem hodne smutny

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 10. 2018 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: SP hry jsou většinou nastaveny tak, že začínající hráč ví, do kterých míst nechodit (případně se do nich ani dostat nemůže) a taky ví/tuší/zjistí, kteří nepřátelé jsou příliš silní a je dobré se jim vyhýbat. Případně funguje save/load, když omylem vleze kam by ještě asi neměl.
Pokud ale nepřátelé jsou lidmi ovládané postavy, které se mohou pohybovat všude, pak to přece může být neuvěřitelně frustrující.

Tebe by opravdu bavilo hrát tu hru ze strany toho začátečníka, kterého neustále zabíjí namakaný hráč, přičemž nemáš naprosto žádnou šanci se bránit nebo tomu nějak předejít? Píšeš, že když je někdo horší/hloupější/lama, tak si to zaslouží. Ale copak hráč za to může, že jeho postava ve hře je zatím na 1. levelu, protože začal hrát teprve ten den? To jako jediný správný způsob je ten, že si všichni koupí hru ve stejný den, aby měli stejně férový začátek?

Tady nejde o to, že lepší v souboji s horším vyhraje. To je samozřejmé. Souboj je ale oboustranný. Když se dva chlapi poperou, je to souboj, vyhraje lepší. Když jeden mlátí druhého a ten se nebrání, protože o bitku nestojí, je to sviňárna.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 10. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Tak Bethesdí Fallouty podle mně stojí za hovno už od začátku, kde čím novější tím horší (vtipné je, že to samé platí pro TES).

Reklama
Reklama