Ethan Carter si na sebe vydělal za týden
Autoři hry The Vanishing of Ethan Carter z nezávislého polského studia The Astronauts se na Twitteru pochlubili, že konverzi jejich prvotiny se daří v prodejích velmi dobře.
Port hry pro PlayStation 4 zabral celých 10 měsíců, protože obnášel přestup z Unreal Enginu třetí generace na čtvrtou. Důvodem rozhodně nebylo to, že by už na PC nevypadal titul skvěle, ale autoři se k tomuto kroku odhodlali z toho důvodu, že Unreal Engine 3 plně nepodporuje současné konzole. To jim ale na druhou stranu umožnilo osahat si novou technologii za pochodu a seznámit se s ní lépe při práci na známém projektu.
A vynaložené úsilí se rozhodne vyplatilo. Stačil totiž necelý týden, kdy je Ethan Carter v prodeji, a vložená investice se autorům vrátila. Dvakrát. Není se čemu divit. Hra vyšla na PC loni v září a sbírala skvělá hodnocení. Do vod PS Storu navíc vplula rovnou s desetiprocentní slevou pro předplatitele programu PlayStation Plus a prodává se za sympatických 467 korun.