eidos-zkousi-novy-zpusob-platby-za-hry
Novinka Eidos zkouší nový způsob platby za hry

Eidos zkouší nový způsob platby za hry

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

2
Reklama

S revolučním nápadem v prodeji her, který může značně ovlivnit přístup vydavatelů k prodeji her jako takovému, se odhodlala britská firma Eidos. Ta totiž se totiž nechala inspirovat vzorem alternativní britské skupiny Radiohead (jejichž koncert u nás mimochodem proběhne tento týden v neděli večer) a zavedla pro svůj chystaný titul Championship Manager 2010 zajímavou funkci "dej kolik chceš." Od dnešního dne si tak můžete předobjednat nejnovější díl v dlouhotrvající sérii fotbalových manažerů, ovšem místo třiceti liber, které bude hra stát v obchodech za něj můžete dát klidně jen jednu libru, což je minimální částka, za kterou se Championship Manager 2010 bude v této formě prodávat.

Při elektronické transakci zaplatíte navíc pouze manipulační poplatek 2.50 libry, načež si počkáte do desátého září, kdy tato akce skončí a k dispozici bude už jen krabicová verze za oněch třicet liber. Jedná se samozřejmě o elektronický download, takže nečekejte krabici a papírový manuál. Nicméně jedná se jednoznačně o revoluci. Jak velkou, to necháme posoudit čas, ale pokud by se tento obchodní model osvědčil, tak si můžete být jisti, že ho budou následovat i jiní vydavatelé.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama