EA Vancouver na SW pracuje od začátku
Dlouho se spekulovalo, kolik práce týmu Amy Hennigové a studia Visceral přišlo při přesunu pod nový tým vniveč. Po dlouholeté scénáristce série Uncharted o tomto ožehavém tématu přišla pohovořit „ta druhá“, kterou taktéž přivábila licence Hvězdných válek. Jade Raymondová příliš rozhovorů neposkytuje, ale tentokrát udělala výjimku.
Hned v úvodu je potřeba zmínit, že Raymondová, podepsána pro změnu pod sérii Assassin's Creed, Star Wars po Hennigové nepřevzala. Její studio Motive naposledy připravovalo příběhovou kampaň druhého Battlefrontu a i když se dříve hovořilo o hře ze stejného univerza v otevřeném světě, nyní máme více otazníků a není vlastně zjevné, jestli Motive vlastní hru vytvoří.
Ze studia Visceral se práce přesunuly do EA Vancouver, čili k lidem, kteří nemají zdánlivě s Raymondovou nic společného. Opak je ale pravdou. Zdá se, že tato autorka byla celou dobu v novém projektu určitým způsobem zapojena a má o něm dostatek informací. Nedávno prozradila, že značná část věcí zůstává a v Hvězdných válkách se opravdu objeví.
Hovoříme především o 3 TB artworků, a souhlasíme s Raymondovou, která podotkla, že jejich počet je „šílený“, ale také o dalších věcech. „Studio v mnoha ohledech odvedl obdivuhodnou a vážně dobrou práci,“ říká. „Když jsme oznámili změnu vydavatele, tak původní idea byla taková, že změníme jen věci týkající se hráčů, ale to okolo toho necháme v celku. Máme spoustu super materiálů, od assetů až po postavy. Chceme to všechno využít,“ dodala redaktorům Game Informeru.
Zároveň jsme se dozvěděli, že vancouverské studio pomáhalo Hennigové od začátku. Studiu Visceral vypomáhalo, kde se dalo. Nyní se dostalo „jen“ do vedoucí pozice. „Pracují v něm lidé, kteří v daleké minulosti vytvářeli Skate, SSX nebo několik dílů Need for Speed, část dokonce pochází z EA Black Box. Ale Teď mají za sebou i několik nesportovních titulů. Někteří vývojáři pracovali například na Sleeping Dogs, někteří například na Prototyp, někteří na nejmenované open-world IP.“ Jakoby tím říkala, že se nemusíme bát, že je projekt v dobrých rukou. Definitivně se to dozvíme teprve tehdy, až hra vyjde. To se ale v nejbližší době nestane.