Zpět na článek

Diskuze: EA ukazuje možnosti Frostbite enginu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 5. 2019 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: no dobře, ale u Anthemu nemohl za nic frostbite, ale že na to dali lidi, kteří s ním neuměli a navíc na to neměli čas se to ani naučit.. což v podstatě vyplývá z toho zmiňovanýho investigativního jednostrannýho článku.

Pokud navíc vezmeme obecně vnucovanou tezi, že Anthem se nepovedl. Já to beru čistě subjektivně - dohrál sem ho a jako single player hra mě to rozhodně neurazilo a za mě klasickej průměr (ano, vadily mi idiotský loadingy a nemožnosti měnit loot během hry).
Závěrečnej cliffhanger mě rozhodně navnadil a pokud budou pokračovat, tak s tím nemám nejmenší problém. ;)

semuelson@seznam.cz
semuelson@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 5. 2019 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tááák a v příštím battlefieldu budou jen ženy, páč vlasy umí engine nejlépe....:D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 5. 2019 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Přesně jak píše Smaug, Frostbite je zbastlený in-house engine, který je super pro vývoj her jako Battlefield, ale je špatně zdokumentovaný a chybí mu nástroje, které jsou třeba pro vývoj open-world her jako Inquisition nebo Anthem.

Bioware s ním umí, přece jen už v něm udělali 3 hry, ale pokaždé si museli vytvořit nástroje, které u komerčních enginů jako Unreal dávno jsou. Takže místo aby se mohli soustředit na vývoj, tak neustále bojují s vývojovým nástrojem, který se pro jejich práci vůbec nehodí, což je naprosto špatně. Kdo ví, o kolik by byl Anthem lepší, kdyby byl vyvíjen v enginu, který by se na jeho vývoj hodil...

Frostbite je stejně jako id Tech specializovaný engine, který je dobrý pro vývoj určitého typu her, akorát ten dement Soderlund ho musel vnutit všem studiím...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 5. 2019 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bluetomcat: když sem zapl první battlefront na PS4, tak sem chvíli přemýšlel, jestli to je renderovanej úvod, nebo jestli už hraju .. některý scenérie umí rozhodne fotorrealisticky, stačí s ním umět. Nicméně beru, že házet špínu a hate je snazší. Taky názor :)

Bohemund
Bohemund
Level 21 Level 21
22. 5. 2019 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, Frostbite je úžasný a je dobré, když ho má každé naše studio, a pak až vyjde další hra Bioware, tak si na něho zase stěžujte, asi podesáté, jak vám stěžuje práci a jak jste to nečekali...

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
22. 5. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bluetomcat: Jaké bugy máš na mysli? Já jsem hrál poměrně dost her co běží na Frostbitu a nezaznamenal jsem jich víc, než u her s jiným enginem. Ať už jde o poslední Battlefieldy, Battlefront 1 a 2, FIFU, nebo třeba Dragon Age Inquisition. Anthem je blbost, ale za to nemůže engine. Když si najdu kompilaci bugů na youtubu, tak jich najdu požehnaně, ale z těch více než 1000 hodin, co jsem na výše zmíněných hrách nahrál, jsem nezískal špatný dojem.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 5. 2019 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, a co takhle udělat, aby v něm vývoj něčeho jiného než je Battlefield nebylo totální utrpení?

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
23. 5. 2019 04:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Ale taky nejde tvrdit, že jde o univerzální engine pro všechny typy her. Pro FPS na omezeném prostoru jednoho levelu je určitě super, ale pro openworld nebo RPG už evidentně moc ne. Podobně je na tom Id tech engine, ale na tom se nikdo nepokouší stavět podobné hry. Vnucovat studiu konkrétní engine, se kterým neumí, jen proto, aby se ušetřilo za licenci, taky nepovažuji za dobrý nápad.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 5. 2019 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: No, nevím jestli jsi četl ten investigativní článek o vývoji Anthemu, ale za to, jak Anthem dopadl má vinu také Frostbite a jeho sračkóznost při vývoji čehokoliv, co není FPS.

bluetomcat@seznam.cz
bluetomcat@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 5. 2019 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo pravda, frostbite je naprosto skvělý engine. To jak je to úžasný Engine bylo vidět naprosto všude například u Mass effectu Andromedy si z toho nedělali hodně dlouho srandu. Ten engine je paskvil na entou tak co jim jinýho zbývá než ho obhajovat, takových bugů jako u frostbitu jsem snad viděl jen u Unity ale i ten se dá lépe vyladit. Zkrátka ať raději šáhnou pi něčem ověřeném než tenhle kočkopes.

Reklama
Reklama