EA se vyplácí taktika s online kódy
A do třetice všeho dobrého z dnešního setkání finančníků EA . John Schappert, COO firmy Electronic Arts, se totiž pochlubil, že strategie společnosti s užíváním online kódů pro přístup do multiplayeru u sportovních her z řady EA Sports se nad očekávání osvědčil. Důkazem budiž tituly NCAA Football 11 a Tiger Woods PGA Tour 11. U obou se míra hráčů, kteří u nich využívají online funkce, pohybuje kolem šedesáti až sedmdesáti procent, což jsou velmi slušná čísla.
Stejně tak Schappert prozradil, že vedle online aktivity samotných hráčů stoupá i objem peněz, které jsou utráceny za stahovatelný obsah k nim. Už se ale nevyjádřil k přímému dotazu, týkajícího se prodeje bazarových her, ke kterým je nutno (pokud chcete hrát multiplayer) si přikoupit speciální kód za deset dolarů. Podle něj je ještě příliš brzy na to říci, zda se strategie firmy osvědčila i finančně. Podle prvních náznaků to však vypadá, že se pro někoho možná lehce kontroverzní taktika začíná vyplácet.