EA reagují na kritiku Dungeon Keepera
Electronic Arts čelí silné kritice kvůli free-to-play systému nedávno vydané mobilní verze Dungeon Keepera. Hráči si stěžují, že je hra nehratelná, pokud nezaplatíte, abyste ji zrychlili a získali upgrady.
„Pokaždé, když děláte remake něčeho, co lidé zbožňovali a na co nostalgicky vzpomínají, tak si to velmi chrání. Mají na to příjemné vzpomínky. Mobilní verzí Dungeon Keepera jsme chtěli co nejvíce hráčům umožnit, aby okusili hratelnost originálu. Pro některé fanoušky to však není cesta, jak se ke značce znovu vrátit,“ přiznal pro Tab Times producent EA Mythic Jeff Skalski. Vývojář také upozornil, že hra je určena především pro typické mobilní hráče – ti v ní stráví několikrát za den pár minut.
Jeff Skalski pak také uvedl, že hra má dobré výsledky, co se týče počtu stažení i zapojení hráčů. Skalski ocenil také některá uživatelská hodnocení, ta ale přinesla další kontroverzi. Verze pro Android totiž komplikuje klasické hodnocení, pokud byste tak chtěli dát méně než 5 hvězdiček, musíte odeslat speciální formulář přímo EA, nikoli klasickou cestou. Hodnotit standardně je však možné přímo na Google Play, kde více než tři tisícovky hráčů vložily nejnižší hodnocení.
„Neustále hledáme nové možnosti, jak získávat ohlasy od hráčů, abychom mohli naše tituly vylepšovat. Prvek "rate this app" ve verzi Dungeon Keepera pro Google Play byl nadesignován tak, aby nám pomáhal sbírat hodnotné reakce od uživatelů, kteří si myslí, že si hra nezaslouží nejvyšší hodnocení. Chtěli jsme to učinit jednodušší,“ vysvětlil zástupce Electronic Arts pro Gamasutru.
Zkoušel někdo z vás mobilního Dungeon Keepera? Jak jej hodnotíte?