Dying Light 2 se na konzolích rozrostlo o nová grafická nastavení. Mizí také řada chyb
Vřelé, leč připomínkami protkané přijetí Dying Light 2, jež vedle příběhových přešlapů hyzdily hlavně problémy technického rázu, je na cestě za dalším zlepšením výsledného dojmu. Techland v odpovědi na připomínky hráčů na konzolích vydal update, v němž reaguje na nejzásadnější chyby. Obsahuje i funkci VRR pro Xbox Series X umožňují navýšení frameratu nad jeho základní hodnotu.
- Dying Light 2: Stay Human v dalším z patchů obohacuje grafické nastavení na konzolích
- Na PlayStationu i Xboxu přibývá motion blur a distance blur
- Pouze na Xbox Series X se objevuje také Variable Refresh Rate (VRR)
VRR neboli variabilní obnovovací frekvence umožňuje překonání 60 snímků za sekundu u zobrazovacích zařízení, které tuto funkci podporují. Často skloňovaná žádost o režim, jenž by nabídl 60 snímků za sekundu i na Xbox Series S, zatím adresována nebyla. Vedoucí designér pouze uvedl, že méně výkonnou konzoli limituje výkonnost grafické karty. Rovněž však potvrdil, že se tým vývojářů bude uvedené žádosti věnovat.
Co se týče oprav, na PlayStation i Xboxu došlo ke stabilizaci propojení hráčů při kooperaci, optimalizaci výkonu, omezení pádů hry a celkovému umenšení chvil záseků postav v herních objektech. Nad rámec těchto zásahů, přidali tvůrci do nastavení grafiky u všech konzolí i motion blur a distance blur; do budoucna je pak zvažován i posuvník FOV. Hráči mající problém s rozmazáním obrazu a následnou nevolností mohou proto výchozí nastavení potlačit.
Závěrem upozorněme na zprávu Techlandu, že v úvodním víkendu stačilo Dying Light 2 vyzkoušet přes 3 miliony hráčů.