
Druhá sezóna seriálového Zaklínače zažila skvělé první tři dny, diváci prosledovali 142 milionů hodin
Návrat zaklínače Geralta na obrazovky televizí skrz streamovací službu Netflix slaví očekávaný úspěch. Během prvních tří dnů od premiéry 17. prosince strávili diváci sledováním druhé sezóny jeho dobrodružství celkem 142,4 milionu hodin. Na druhém místě se navíc s 49,2 miliony hodin usadila první série, kterou řada diváků dohnala, případně si ji připomínala.
- Druhou sezónu Zaklínače s Henrym Cavillem sledovali diváci přes 140 milionů hodin
- Mohlo by jít o rekord platformy
Ve srovnání s jinými hity letošního roku jde o ohromující výkon. Například seriál Arcane ze světa League of Legends nasbíral během prvních tří dnů 34,1 milionu hodin sledování, korejský megahit Squid Game pak v dnech po zveřejnění stihl streamovat “jen” 63,1 milionu hodin. Právě letošní fenomén s vražednými hrami v hlavní roli ale tah nabíral postupně a až později se stal nejsledovanějším produktem historie streamovací služby.
Kompletní tabulky sledování v prvních třech dnech zatím Netflix neeviduje, nemůžeme tedy s určitostí říct, zda je druhá sezóna Zaklínače rekodní. Minimálně v rámci seriálů je to ale velmi pravděpodobné.
Třetí sezóna seriálu již byla potvrzena, Netflix v tomto ohledu sází na jistotu. Chybět nebudou stávající herci v hlavních rolích, premiéra by mohla přijít během roku 2023, velmi optimisticky třeba už na konci příštího roku. Mezitím také dorazí prequel, který konečně ukáže události takzvané Konjunkce sfér.