Dostane System Shock jiný engine a PS4 verzi?
Modernizovaný System Shock od Night Dive Studios je v tuto chvíli plánován pro PC a Xbox One. Zkrátka by ale nemuseli přijít ani majitelé konzole PlayStation 4. Šéf studia Stephen Kick to prozradil v příspěvku na Kickstarteru.
V tuto chvíli ještě vývojáři nemohou potvrdit, že se System Shock objeví také na PS4, ale už o celé věci jednají přímo se Sony, od níž musejí dostat vývojářské nástroje. System Shock mezitím na Kickstarteru podpořilo skoro 13 tisíc fanoušků. Vývojáři požádali o 900 tisíc dolarů. Nyní mají na kontě bezmála 780 tisíc a to přitom do konce kampaně zbývá ještě celých 24 dní.
Výrazně k tomuto úspěchu určitě dopomohla i zkušební verze. Ta se sice potýká s některými problémy, ale autoři slíbili, že se dočká updatu, který by měl většinu z nich vyřešit a možná ukázat také něco navíc. Další zajímavé informace pak přinesl uživatel fóra NeoGAF s přezdívkou MaxOfS2D, který na System Shocku pracuje. Podle něj demo neobsahuje některé pokročilé možnosti nastavení, protože jej dal dohromady maličký tým čítající pouhých pět lidí. Navíc naznačil, že by System Shock mohl nakonec místo Unity pohánět Unreal Engine od Epicu.
Šéf vývoje Jason Fader pak na Kickstarteru v reakci na jednoho z diskutujících, který se rovněž ptal na možnost vyměnit Unity za Unreal Engine, napsal: “V tuto chvíli používáme Unity, ale obdrželi jsme hodně zpětné vazby k Unrealu. Jakoukoli technologii se nakonec rozhodneme použít, musí to být ten nejlepší nástroj pro to, abychom mohli udělat úžasný System Shock.” To je podle něj vše, co nyní může prozradit, ale máme autorům věřit, že udělají to, co dává nejlepší smysl.