doplnujici-info-o-datadisku-eq-ii-kingdom-of-sky
Novinka Doplňující info o datadisku EQ II: Kingdom of Sky

Doplňující info o datadisku EQ II: Kingdom of Sky

sleepless.

sleepless.

5. 1. 2006 10:03
Reklama

Po včerejším stručném představení datadisku EverQuest II: Kingdom of Sky jsou tu dnes díky aktivitě PR oddělení SOE další – doplňující informace, z nichž jasně plyne, že výše uvedený produkt udělá radost především hráčům EQ II s high level postavami. K hlavním prvkům datadisku patří již dříve zmíněný nový systém získávání schopností a dovedností, který společně se zvýšením max. levelu hráčům umožní ještě větší míru specializace a tím také individualizace vlastních postav. O 10 nových zónách a 25 nových enemácích už se také ví od včerejška, ale novou informací je implementace dvou nových arena zón a 4 arena šampiónů. Ani slovo zatím nepadlo o nových kusech brnění a ošacení včetně profesních huček i helmic a zmínku zaslouží i 30 nových předmětů pro umístění v domě, nebo nové Heritage a Signature questy. První hráčům umožňují získání nesmírně cenných a často i mocných předmětů, zatímco ty druhé hráči po úspěšném absolvování přinesou vylepšení osobních statistik, nové předměty a často mu otevřou cestu do nové části Norrathu.

Datadisk EverQuest II: Kingdom of Sky bude mít samozřejmě i svoji vlastní příběhovou linii, což plyne z faktu, že se všechno odehrává v říši zvané Overrealm, která je vysoko i nad těmi nevyššími vrcholky hor světa Norrath. Overrealm je soubor mnoha volně plovoucích ostrůvků, kde žije řada doposud neviděných kreatur (aviak) a kde vládnou draci, které jejich touha po moci a náboženská zaslepenost vede k tomu, že chtějí ovládnou a zničit a celý Norrath, jehož obyvatelé si až nyní uvědomují co jim od nepaměti visí nad hlavami.

Hráči EverQuest II se také zhruba v době vydání datadisku dočkají na tvůrcích vyprošeného, nebo spíš doslova vyžadoněného PvP. Tento prvek je však tak podstatný a zásadní, že jej nebudou mít k dispozici jenom budoucí majitelé datadisku Kingdom of Sky, ale všichni hráči EQ II. V rámci PvP systému se budou moci pravidelně utkávat jenom nějakým způsobem znepřátelené, či znesvářené postavy. Obličej i jiné části těla si tak budou moci rozmlátit hráči v rámci soubojů dobro vs zlo, nebo v rámci sousedského boje obyvatel měst Freeport a Qeynos. Vítězní hráči budou za úspěchy v PvP získávat nové předměty, zkušenostní body a slávu. Ještě zbývá dodat jednu podstatnou věc. PvP souboje se budou odehrávat výhradně v divočině, nebo alespoň za branami měst, což je pochopitelné. Žádný slušný občas kteréhokoli EQ II města si přeci nechce udělat ze své ulice bojiště.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama