Doom Eternal bude mít těžké bossfighty
Už při představení nového dílu legendární FPS série Doom jsme se dozvěděli, že tento titul přinese mnohem více inovací. Mimo jiné byla řeč hlavně o zbrusu nových nepřátelích, o kterých nyní trochu více promluvil kreativní ředitel Hugo Martin.
Démonů bude v jednu chvíli na bojišti celkově mnohem více, než v rebootu z roku 2016, ale Martin zdůraznil hlavně souboje s novými bossy. “V Doom Eternal najdete neuvěřitelné nepřátele. Chceme, abyste se opravdu cítili jako utržení ze řetězu. Tohle bude čistý, nefiltrovaný FPS zážitek,” řekl Martin. K tomu ještě dodal, že i přes přidání nových schopností, je to stále ten výborný Doom, jak ho známe. “S tím, že vám dáme možnost překonat vzdálenost mezi vámi a nepřítelem, vám umožní být mnohem agresivnější a my vždy v našich hrách podporujeme spíše ten agresivní styl hraní. Když vidíme, že s tím hráčům nové schopnosti pomohou, zároveň víme, že to bude fungovat,” dodal Martin.
Mobilita je s novými schopnostmi mnohem větší, něž u předchozího dílu, takže tomu museli vývojáři uzpůsobit i level design. S vyšší rychlostí musí být mapy celkově větší a také je třeba více prostoru pro manévrování.
Martin popisuje nové mechaniky pohybu jako evoluci hratelnosti Doomu. “Máme z toho opravdu skvělý pocit. Obzvlášť teď s těmi všemi novými schopnostmi, které jsme představili. Všechno je to o překonávání vzdáleností a nyní to můžete udělat během několika vteřin.”
Datum vydání nám stále zůstává neznáme, ale do pekla na Zemi bychom se měli vydat někdy v příštím roce na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One. Možná že časem se odhalí i verze pro Nintendo Switch. Hru si už nyní můžete předobjednat na Xzone.cz.