Zpět na článek

Diskuze: Do Valve se vrací důležité talenty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dirogar
Dirogar
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého Half Life 3 nikdy vyjít nemůže. Za těch 12 let čekání, by to byla hra odsouzená k zániku. Každý očekává špičkovou hru (nejlépe 11/10 - i já) a když by přišla realita, tak by mohla vypadat dost jinak a to by hru potom tak neuvěřitelně srazilo na kolena. Ale mluvit/psát o tom a snít je i po takové době celkem zábava. Raději novou značku s kvalitním příběhem (a ne víc než dva díly nebo dvě doplňující epizody).

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: No nevím, vázlo jim to vždycky, ale vždycky dodali skvělé hry. Takže pokud kvalita neklesne, tak jen ať jim to vázne.

jedimfp
jedimfp
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja porad verim ze nekdy v budoucnu prijde HL3 a sednu si na zadek jako kdyz jsem videl prvni ukazky z HL2.rad bych pokracoval v pribehu a dozvedel se co bylo po druhy episode

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč Valve vlastně přestaly dělat hry ?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
9. 1. 2019 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VR je v současnosti obchodně mrtvé. Jestli Valve ještě do VR chce nalít peníze, tak to bude jen rozmar nějakého šéfa. Mimochodem, ví se vůbec, kdo všechno je šéfem Valve? Gabe Newell jistě, ale je jediný? Asi těžko.
Síla Valve leží ve Steamu a v obrovské komunitě, která ho používá. A protože se Valve dosud víceméně chovala racionálně, neumím si představit, že by dělali na jiné hře než nějaké multiplayerové se silnými sociálními prvky. Tam teď leží peníze. Posledních deset let jejich tvorby (s výjimkou VR úletů) to jen potvrzuje.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Jenže Valve není jen továrna na Half-Life... Někteří to ale nechápou a pro ně Valve vydalo poslední hru před 12 lety. V lepším případě to byl Portal 2. Jenže tak se to prostě brát nedá.

A jelikož tak nějak už víme, jak to s HL probíhalo, tak ani zde vlastně není nic zvláštního. Tedy až na to, že jak sem říkal, Valve několikrát během relativně krátké doby udělalo změny ve směřování (nový engine a později přechod na VR)

Tedy s HL3/*EP3 to je bylo asi takto

2007 - 2009 vývoj Episode Three dle původního plánu. Na konci roku 2009 ještě sám GabeN řekl, že okolo Vánoc 2009 se konečně dočkáme prvních obrázků z Episode Three (nedočkali jsme se)

2010- ? tady došlo ke změně, protože v tuto dobu se Valve rozhodlo, že je čas na nový engine. Episode Three byla zrušena a začalo se pracovat na Half-Life 3 na Source 2.

cca rok 2013-2015 tady už asi Valve bylo jasný, že Half-Life bude potřeba vzít trochu jinak a vzhledem k investicím do VR bylo jasné, že je to vhodná vlajková hra pro VR. Zároveň je to vše náročnější ještě proto, že by to mělo být jen a pouze VR a zároveň opravdová AAA hra. Nic takového na trhu zatím moc není. Chet z Valve před odchodem sám řekl, že na tom dělají, že je to i pro ně něco nového, nevyzkoušeného. A jelikož Valve se snaží vždy věci vyladit, tak jim to bude trvat déle, než když by dělali klasickou hru.

Tedy ano, trvá to. Na jednu stranu je to fakt dlouho. Na druhou stranu, Valve opravdu není a nemůže být továrnou na Half-Life. Mezitím vydali i další hry a řekl bych, že kromě Artifactu jsou to pecky. Zároveň jim nelze zazlívat, že když se hrou nebyli spokojeni, tak ji raději zařízli.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: My, experti na delku vyvoje her, pocitame vyvoj v tzv. codech, tzn. kolik dilu COD stihlo vyjit nez dana firma vydala svuj dalsi titul. Kolik codu ma Valve v prumeru mezi hrami?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: +1

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Do toho přidej poměrně velké množství lidí s právem veta, kteří kouknou na prototyp a řeknou, že to není dobré.
Pokud to náhodou není pecka spíchnutá za chvíli z již existujících assetů, nad kterou budou všichni jen koukat s otevřenou pusou (Portal), tak se nevyvine nic.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: to se dost liší. V některém období to je třeba jeden cod, v dalším pak třeba okolo 3-4 codů.

Jen pro redaktora, je tam trochu faktická chybka. Prequel k sérii to nemá být, má to být prequel k HL2.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Seš finančně zabezpečen Steamem, bez toho aniž bys hnul brvou, zlenivíš. Budeš chtít mít crunche, nekonečné přesčasy, starosti, domlouvání tisíce věcí, fanoušky jejichž očekávání je (u VALVE) o hodně větší než fyzikální zákony našeho vesmíru umožňují a největší kámen úrazu NEOMEZENÝ ROZPOČET (na ten dojíždí i Amazon s vydáváním projektů) . Díky němu můžeš škrtnou crunche a přesčasy, ale Vše co bylo na vytvářené hře dobré před rokem je za rok trapné a můžeme to zvládnout lépe. Předěláme to, peníze máme. A tak jen předěláváš, předěláváš, původní tým začne ztrácet continuitu a důvod proč dělá co dělá, lidé odcházejí, noví přicházejí. Až jednoho dne RESTART nebo CANCEL. V renesanční atmosféře VALVE není možno vytvořit hru bez fakt zlých šéfů alá ROCKSTAR. Chybí pevná ruka, co se hře věnuje na 100%. Neznám jedinou OSOBNOST / GAME DESIGNÉRA Z VALVE ve stylu PRACANTA KOJIMY. Někdo s jasnou vizí. Newell se zmůže na to aby na hru kouk jednou za půl roku a řek dobrý a slupl dvacet třicet burgrů. Takhle se hry nedělaj.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: To se fakt neda rict "ze jim to trvalo". HL2 a HL1 deli 6 let. Dnesek od vydani ep. 2 deli 12 let, tzn to bude jeste vic nez prijdou s dalsim. To proste neni ze jim to trva, ale uplne mimo.

L4D a Portal stejnej pribeh v blede modrym, dva dily normalka a pak utrum.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pak jim to nekde vazne, melo by to byt tak 1-2 cody.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se Valve asi trochu zastanu. Oni nejsou lenivý, ale od vydání, řekněme Portalu 2, se začlo hodně věcí měnit. Postupem času zjistili, že Source už není dostačující, tak tedy přecházeli na nový engine (ten vývoj začal tuším někdy v roce 2009). Ok. Tedy hry, co byli ve vývoji se zrušily nebo se začaly předělávat. Jenže pak další BUM. VR a Valve se ho chytlo. Investovalo do VR HW (i SW) ne úplně málo a rádi by, aby se jim to trochu vrátilo. Jak na to? VR má nedostatek her a Valve to ví. Tedy zas čas projekty zrušit/předělat. A tak jsme se dostali zhruba do dnešní doby. Myslím, že Valve se teď zas trochu rozjede, byť tedy už spíše s hrami pro VR.

Valve bylo vždy ve vývoji dost pomalé (jediná vyjímka je asi Left4Dead 2) a s kombinací přechodu na nový engine a následně později přechod na VR nedal šanci na to aby nějakou hru dostali do nějaké výrazně pokročilé fáze. A nutno říct, že doba od vydání poslední hry od Valve není zas tak dlouhá, jak by se mohlo zdát.

Reklama
Reklama