Dle insidera vyjde Dead Space příští rok, interní datum vydání se posunulo pro lepší kvalitu hry. EA prý cílí na podobu remaku Resident Evil 2
i Zdroj: Hrej.cz
Dead Space (2008) Novinka Dle insidera vyjde Dead Space příští rok, interní datum vydání se posunulo pro lepší kvalitu hry. EA prý cílí na podobu remaku Resident Evil 2

Dle insidera vyjde Dead Space příští rok, interní datum vydání se posunulo pro lepší kvalitu hry. EA prý cílí na podobu remaku Resident Evil 2

Radek Raudenský

Radek Raudenský

Herní insider a novinář webu VentureBeat Jeff Grubb přináší další nové informace ze zákulisí EA. Tentokrát se jeho zprávy vztahují k velice očekávanému remaku Dead Space, jehož interní datum vydání se údajně odložilo, a to pro dobro samotného projektu.

Reklama


  • Dle insidera Jeffa Grubba vyjde remake Dead Space až příští rok
  • Interní datum vydání se posunulo kvůli ujištění o kvalitě projektu
  • EA údajně cílí na kvality podobné remaku Resident Evil 2

Dle Grubba vedení studia původně počítalo s vydáním v říjnu letošního roku, k oznámení ale nikdy nedošlo. Odsunutí je především z důvodu dostatečné péče a zajištění, aby remake při svém vydání nejen potěšil fanoušky série, ale především aby finančně uspěl.

Dle Grubba by dnes měla dorazit tisková zpráva, kde se EA a interní studio Motive pobaví o vývoji hry a veřejně informovali fanoušky - což následně EA potvrdilo naplánováním livestreamu. Údajně je cílem remaku dosáhnout kvality remaku Resident Evil 2 – to není jednoduchý úkol a EA si to prý uvědomuje. Grubb pak spekuluje, že pokud se remake Dead Space povede, může se opětovně otevřít cesta ke tvoření čistě single-playerových her.

Na konec týdne je naplánován další livestream k remaku Dead Space, autoři odprezentují novinky z vývoje
i Zdroj: Electronic Arts

Na konec týdne je naplánován další livestream k remaku Dead Space, autoři odprezentují novinky z vývoje

Minulý rok v létě došlo na oficiální potvrzení remaku Dead Space, o který se postará studio Motive. Fanoušci se následně dočkali první návštěvy vesmírné lodi Ishimura, autoři odprezentovali krátké scény zachycené v enginu Frostbite, ale také systém destrukce nepřátel. Další update k vývoji nabídnou již tento týden.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama