Dle informací z dataminu se ve Valve pracuje na čtyřech neoznámených projektech
Studio Valve přineslo novopečeným majitelům konzole Steam Deck interaktivní tutorial Aperture Desk Job. Zdánlivě nenápadná hříčka ve svých útrobách skrývá řadu zajímavých informací, zruční datamineři totiž z dat hry vyextrahovali informace o celkem čtyřech projektech, které studio údajně chystá. Největší porce detailů se týká dlouho spekulované RTS s kódovým označením Citadel.
- Data hříčky Aperture Desk Job přináší informace o dalších údajných projektech Valve
- Opět se mluví o hybridu RTS a FPS Citadel
- Naznačuje i rozšíření Half-Life Alyx nebo lepšího CS:GO
S odhalením přišel youtuber Tyler McVicker. Dle něho by Citadel měla přinést hybrid hratelností RTS a FPS. Hráč se v roli velitele jednotek dívá na bojiště shůry a vysílá jednotlivé skupiny jednotek, označované jako Bots. Ty pak samozřejmě lze ovládat, ať už individuálně, nebo hromadně. V tomto ohledu se zřejmě Citadel nebude výrazně lišit od jiných real-time strategií.
Valve se ale, podobně jako řada studií před ním, snaží hratelnost okořenit i možností přepnutí do režimu FPS. Hráč by měl mít možnost přepnout do pohledu konkrétní jednotky a bojovat vlastními silami. Opět nejde o nic přelomového, studio Valve ale v minulosti ukázalo, že umí dostatečně nevyužité koncepty posunout novým směrem.
Další podrobnosti o hře a jejích možnostech vysvětluje autor přímo ve videu.
V datech se nachází i další, méně konkrétní informace o připravovaných projektech. Údajně jde o pokračování nebo rozšíření povedeného VR titulu Half-Life Alyx, vylepšeného portu Counter-Strike Global Offensive v enginu Source 2 a předělávce původně zrušené malovací hry ze světa Portal. O všech projektech se McVicker rozmluví v pozdějších videích.