Dinosauři ve světě Frostpunk 2? Žádný problém. Autoři nabídnou nástroj pro tvorbu modifikací
Tvůrci z 11 bit studios vyslyšeli prosby fanoušků, v rámci druhého dílu připravují oficiální nástroj pro modifikace.
- Frostpunk 2 obdrží editor FrostKit pro tvorbu modifikací
- Odstartuje v uzavřené betaverzi
- Trailer napovídá, co vše v něm lze vytvořit
Fanoušci prvního Frostpunku často žádali vývojáře z 11 bit studios, aby jim šli naproti v podpoře modifikací, to se ale nestalo. Jak nyní vysvětluje technický ředitel Szymon Jabłoński, první díl na něco takového nebyl připraven, v rámci dvojky se však s mody počítá. Hned v den vydání bude připraven oficiální modovací nástroj.
S jeho pomocí bude možné vytvářet nová města, která se mohou nacházet v úplně jiných dobách a kulisách, smrtící mráz můžete vyměnit třeba za pustošící vedra. Bude zkrátka záležet na vaší fantazii a šikovnosti v práci s editorem FrostKit.
Autoři připravili krátkou ukázku, aby demonstrovali, co vše bude možné vytvořit, na své si přijdou i milovníci prehistorických tvorů. Nástroj bude nejprve spuštěn v rámci uzavřené betaverze, postupně bude vylepšován na základě zpětné vazby od vybraných hráčů z moderské komunity. Zatím ale není jasné, kdy vyjde ostrá verze.