Digital Extremes oznamují free-to-play MMO Soulframe. Promíchá boj na blízko s prvky Nekonečného příběhu
i Zdroj: Digital Extremes
Novinka Digital Extremes oznamují free-to-play MMO Soulframe. Promíchá boj na blízko s prvky Nekonečného příběhu

Digital Extremes oznamují free-to-play MMO Soulframe. Promíchá boj na blízko s prvky Nekonečného příběhu

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

17. 7. 2022 13:45

Studio Digital Extremes se na akci TennoCon 2022 pochlubilo se Soulframe, první novou hrou, na níž po pěti letech pracuje. Podobně jako u jejich nejslavnějšího díla – Warframe – bude i chystaná novinka oproštěna od povinnosti za hru zaplatit. Přesněji pak půjde o akční free-to-play MMO, kde se klade silný důraz na hutné, kontaktní souboje a netradiční vizuální zpracování.

Reklama

  • Autoři Waframe představují trailerem free-to-play MMO akci Soulframe 
  • Zaměří se na dynamický vztah člověka s přírodou a těžkopádné boje na blízko
  • Datum vydání zatím není známo

Digital Extremes v rozhovoru pro Washington Post upřesňuje, že jejich nová hra není vyloženě nástupcem Warframe, jako spíše jeho sesterským projektem. Soulframe bude se svou výraznou fantasy podstatou daleko více postaven na pomalejším, metodickém boji, jenž ovšem nemá napodobovat FromSoftware. Některé prvky sice mohou být podobné, jak tvůrci i naznačují, ale do vývoje prý nevstupovali s tím, že chtějí vytvořit další Dark Souls nebo Elden Ring.

Chybět nebude ani průzkum. Steve Sinclair coby vedoucí projektu, uvádí, že svět Soulframe je sám o sobě „rozpolcen kvůli tomu, co mu lidstvo udělalo“, což se projevuje tím, že se za dne posouvá. Toto přelévání je pak ve hře bezprostředně reflektováno. Jedná se o princip procedurální generace, jenž má podle autorů vést k tomu, že se hra stane „zrcadlem vesmíru Warframe“.

Svět je podle Sinclaira rovněž už od základu navržen tak, aby mohl být jeho vůbec nejzajímavější postavou. Hra se prý z tohoto důvodu zaměří na vztah člověka s přírodou, přičemž nalezne i silnou inspiraci u filmových děl, jako je Princezna Mononoke a Nekonečný příběh. Vliv těchto ikonických snímků se ostatně propíjí i do osobitého vizuálu, což podtrhuje přichystaná ukázka.

Geoff Crookes z Digital Extremes, který u hry působí jako kreativní ředitel, uvedl, že se autoři skrze svět chtějí vrátit k oblíbeným věcem z dětství a čerpat ze světů, s nimiž vyrůstali (odtud tedy pramení i inspirace u slavného snímku studia Ghibli a Nekonečného příběhu).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama