Diablo IV bude mít herní obchod, ale pouze pro skiny a příběhové expanze, tvrdí zástupci Blizzardu
i Zdroj: Blizzard
Diablo IV Novinka Diablo IV bude mít herní obchod, ale pouze pro skiny a příběhové expanze, tvrdí zástupci Blizzardu

Diablo IV bude mít herní obchod, ale pouze pro skiny a příběhové expanze, tvrdí zástupci Blizzardu

Radek Raudenský

Radek Raudenský

14. 6. 2022 12:32 1

Diablo Immortal je v současné chvíli obrovským tématem napříč herním průmyslem. O hře se diskutuje téměř všude, a to především o jejím monetizačním modelu. Ten je pro mnohé hráče nepřijatelným a i díky tomu si hra vysloužila známku 0,2 na MetaCritic. Vzhledem k probíhajícímu vývoji dalšího plnohodnotného Diabla se tak oči fanoušků stáčí i k tomuto dílu.

Reklama

  • Po zveřejnění pracovní pozice se hráči začali domáhat odpovědi na monetizaci Diablo IV
  • Zástupci Blizzardu tvrdí, že hra bude mít cenovku AAA hry a herní obchod bude nabízet pouze skiny

První kritiku rozvířila pracovní nabídka Blizzardu týkající se právě Diabla 4. Poptávaný produktový manažer totiž měl mít na starosti herní obchod, strategii sezón a také podobu jednotlivých produktů. Část hráčů se na redditu domáhala odpovědi na to, proč je ve hře obchod a jaké produkty zde bude Blizzard umisťovat. Někteří poukazovali i na launch aukce v Diablo 3, kde si hráči mohli za reálné peníze nakoupit zdejší předměty. Do celé diskuze nakonec vkročil Rod Fergusson, hlavní tvář Diabla, a celou situace vysvětlil.

„Aby bylo jasno – Diablo 4 je naceněná AAA hra vyvíjena pro hráče na konzolích a PC. Zavazujeme se vydávání obsahu i po vydání, a to po několik let,  a to společně s dobrovolnými kosmetickými předměty a příběhovými expanzemi. Další informace přineseme brzy,“ napsal Fergusson na svůj Twitter. Na to reagoval i ředitel Blizzardu Mike Ybarra, který s tímto tvrzením souhlasí. Tudíž by mělo jít o dnes již klasický model se skiny a dalšími doplňky, případně si hráči mohou v obchodech dokoupit budoucí expanze. Jaká bude přesná podoba bychom se měli dozvědět už brzy.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama