Detaily o MP módech Halo: Reach
Příští měsíc by se měla podle plánů rozběhnout multiplayerová beta očekávaného Halo: Reach, a tak není od věci, podívat se jednotlivým módům na zoubky. Vývojáři tvrdí, že v porovnání se všemi předchozími Halo tituly půjde o něco naprosto odlišného a důvody? Inu, lidé z Bungie vzali staré známé multiplayerové klasiky, jako capture the flag, nebo king of the hill, a dali je stranou. Myšlenkou totiž bylo vytvořit z těchto původních módů něco odlišného, a to se podle slov MP designéra, Dereka Carrolla, opravdu povedlo. Pojďme se tedy na jednotlivé módy podívat, ať máte představu, do čeho v květnu půjdete.
První nese název Headhunter a jde v něm o kombinaci deathmatche a capture the flag. Hráči půjdou proti sobě a z každého mrtvého vypadne lebka. Tu budete muset sebrat a rozhodnout se, jestli si ji hned odběhnete na druhý konec mapy odložit do bezpečí, anebo budete ve sbírání pokračovat. Jak jsme pochopili, limit lebek, které můžete mít u sebe, není ničím omezený, adrenalin ale vzrůstá úměrně k pravidlu, že po vaší smrti o všechny neuložené lebečky přijdete.
Stockpile je znovu variací na přenášení něčeho, tentokráte vlajek. Ale nejedná se o čistý capture the flag. Oba týmy se musí vypořádat s náhodně se objevujícími vlajkami, které jsou neutrální, mohou je sebrat všichni a pelášit s nimi do vlastního domečku. Očekává se proto jak bitva o vlajku, tak bitva během transportu, zajímavé.
Ovšem ne tolik, jako třetí varianta, Generator Defense. V ní se totiž prolnou oba světy Halo, starý i nový. Proti sobě se v bitvě o generátor postaví Spartani a vojáci Elite, přičemž první budou bránit a druzí útočit. Už teď vidíme rozvášněné debaty na téma, kdo z nich je víc badass...
Čtvrtým a zároveň také posledním módem, je Invasion, ovšem o té vývojáři mlčí. Dosud víme pouze to, že půjde o souboj vozidel na velké a svěží mapě Boneyard. Carroll tvrdí, že lokace je dokonce o chlup větší, než populární Sandtrap a máme se prý na co těšit. Stačí vlastně vydržet už jen jeden měsíc!