Designér soubojů ve Final Fantasy XVI doufá, že hra osloví i naprosté nováčky
i Zdroj: Square Enix
Final Fantasy XVI Novinka Designér soubojů ve Final Fantasy XVI doufá, že hra osloví i naprosté nováčky

Designér soubojů ve Final Fantasy XVI doufá, že hra osloví i naprosté nováčky

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

3

Pokud nemáte žádné zkušenosti s Final Fantasy, pak asi ani neuvažujete o pokračování hlavní série, které dorazí již tento týden. Autoři nicméně doufají, že hra přitáhne i úplné nováčky.

Reklama


  • Ryota Suzuki tvrdí, že je Final Fantasy XVI jeho mistrovským dílem
  • Hra podle něj potěší i nováčky, kteří s touto sérií nemají žádné zkušenosti

O hře promluvil designér soubojů Ryota Suzuki, který dříve pracoval na značkách Devil May Cry, Monster Hunter nebo třeba Dragon's Dogma. “Během své kariéry jsem se v posledních 25 letech věnoval akčním hrám. Opravdu si myslím, že je tento titul mým osobním mistrovským dílem,” řekl v nedávném streamu.

Demoverze Final Fantasy XVI zabaví na několik hodin. K dispozici bude krátce před vydáním plné verze
i Zdroj: Square Enix

Demoverze Final Fantasy XVI zabaví na několik hodin. K dispozici bude krátce před vydáním plné verze

Společnost Square Enix je známá tím, že se nebojí nabídnout hráčům demoverzi z chystaných titulů, nejinak tomu bude v případě Final Fantasy XVI. Nyní vyšlo najevo, jak bude ochutnávka dlouhá.

Dále zdůraznil, že je přístupná i naprostým nováčkům. “Při navrhování soubojového systému jsme kladli důraz na to, aby se líbil i těm, kteří dosud akční hry nehráli nebo v nich nejsou kovaní.” Sluší se dodat, že se souboje odehrávají v reálném čase.

Zda se jeho slova potvrdí, to si ověříme už 22. června. Final Fantasy XVI míří na konzole PlayStation 5, už nyní je k dispozici demoverze.


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama