Designér Psychonauts se představuje
Fandy Psychonauts vymodlené pokračování bude realitou, na hře se pracuje a dnes již de facto kultovní hra (přes milion kopií hry se prodalo až roky po původním vydání) se tak dočká dopovězení svého příběhu. A protože je na plnohodnotnou ukázku ze hry ještě příliš brzo, tak se nejnovější video zaměřuje na pohled do zákulisí.
V tom Tim Schafer s humorem sobě vlastním představuje hlavního designéra hry, Zaca McClendona. Ten v minulosti pracoval například na Bioshocku 2 a zde hovoří o své práci v týmu a kterak che s Psychonauts 2 pochopitelně odvést co možná nejlepší práci a přispět tak k oživení legendy.
McClendon i zbytek týmu plánují ctít původní hru především z hlediska originality. I pokračování by mělo být co možná nejinovativnější a na to konto například Double Fine Productions plánují v každé úrovni přinést přinejmenším jednu novinku a obohatit stávající hratelnost. K tomu McClendon vypráví o tom, že hráči, kteří si sequel pustí, očekávají sice staré známé tváře a to, co již znají z minula, na druhé straně ale vyžadují také něco nového.
A s tím nelze než souhlasit, co říkáte? Ujít si každopádně nenechte závěr videa, ve kterém lze vidět hru ve velmi rané fázi vývoje. Spatřit tak lze hlavního hrdinu Raze, kterak běhá monotónním prostředím naplněným neotexturovanými objekty.