Zpět na článek

Diskuze: Death Stranding bude na PSX. Odhalí engine?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
25. 11. 2016 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co má vlastně Hideo k dispozici:

1. Unreal 3. Starý, myslím, že oficiálně moc nepodporuje nové konzole, týmy si ho musejí upravit, zastaralý a pomalý UnrealScript víceméně bez debugeru.
2. Unreal 4. Solidní, rychlý, nativní, hodně věcí vylepšeno oproti trojce, snad to má už i dobré streamování, velmi dobrý editor, nativní kód se dobře debuguje.
3. Unity. Dělá se v něm rychle, nemá se ale rád z multithreadingem, na pomalých CPU pomalý, žere hodně paměti (garbage-collecting), nemá plynulý streaming, má sice asynchronní scene load, ale ten žere moc výkonu, scripty nejsou v nativním jazyce, mimo PC se špatně debugují.
4. CryEngine. Výkonný na PC, na konzolích se moc neobjevuje a pokud, tak jen spíš s rozpačitými výsledky (Sonic na WiiU, Homefront na konzolích). Nevím, čím to je -- tipuju, že je to důsledek soustředěného vývoje pro PC jako primární platformu, ale je zřejmé, že se v něm dají dělat velké věci i na konzolích (viz. Crysis pro starou generaci konzolí).

Pokud tedy Hideo nešáhne po nějakém produktu přímo od Sony (engine od Sucker Punch, engine od Guerrila, engine od Media Molecule, engine od Naughty Dog, engine od Santa Monica studios, engine od ex-Evolution studions, ...), tak tipuju na Unreal4 (pokud akční hra), nebo Unity (pokud víc adventura).

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
25. 11. 2016 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Díky za pěkný rozbor :-)

Reklama
Reklama