David Jaffe by změnil design God of War
Možná jste v posledních dnech zaznamenali na Twitteru podezřelou aktivitu. Nebojte, žádné UFO, to se jenom začal zase projevovat jeden z největších kecálků na herní scéně - designér David Jaffe. A tento David Jaffe se mezi tím vším balastem, který za poslední dny vyprodukoval, zmínil mimo jiné i o tom, že pokud by tvořil sérii God of War v roce 2010, pak by na hře spoustu věcí změnil. Více by jí prý připodobnil nejlepší Zeldě, Ocarina of Time pro Nintendo 64.
"Myslím, že kombinace otevřeného světa v Zeldě plus puzzlů a soubojů z GOW by byla docela dost dobrá kombinace. Už spoustě her se tohle povedlo dobře zkombinovat. Neříkám to proto, že bych neměl rád God of War v takové podobě, v jaké jsme ho tehdy udělali. Tu hru miluju, ale v roce 2010 bych ji už zkrátka udělal jinak."
Jen jestli by tahle překombinovanost nebyla spíše na škodu. Přeci jen, God of War je naprosto krystalicky čistá rubačka, v níž se nemusíte starat o nic jiného, než o ostří vašich zbraní. Eventuální žánrový mašup by jí tak paradoxně, ačkoliv kombinace se Zeldou zní skvěle, mohl jen uškodit. Ale to se (možná naštěstí) už nikdy nedozvíme.