darksiders-mela-byt-kooperacni-akce
Novinka Darksiders měla být kooperační akce

Darksiders měla být kooperační akce

Maggot

Maggot

Reklama

Hack'n'slash značka Darksiders je vpravdě mladá, její teprve druhý díl se momentálně připravuje na blížící se vydání, v jehož čele přichází biblická Smrt, jeden ze čtyř apokalyptických jezdců. Čtyři jezdci... to vás určitě nepřekvapí, že série byla původně vyvíjena jako primárně kooperační akce, že?

Skutečně, hlavní dizajnér hry a zaměstnanec mateřského studia Vigil, Haydn Dalton, potvrdil, že prvotní plány počítaly s vytvořením kooperační akce pro čtyři hráče současně, z čehož nakonec sešlo díky ohromnému risku. "Popravdě, měli jsme s konzolemi jen minimum zkušeností a bylo to pro nás všechno nové."

"Proto jsme se vydali tou méně riskantní cestou a zaměřili se na jednoho z nich." říká Haydn. "Nemyslím si, že je tu někdo, kdo má rád Darksiders a nelíbí se mu myšlenka kooperačního ničení s dalšími třemi kamarády." pokračuje, čímž možná leccos naznačuje.

Aby hra mohla takto fungovat, musela by projít radikální změnou prakticky na všech vrstvách. Nikdo ovšem nevyvrací, že se v budoucnu něčeho podobného nedočkáme. Smrt je za dveřmi a další dva jezdci čekají v dáli.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama