dalsi-oficialni-informace-ohledne-zpetne-kompatibility-konzole-xbox-360
Novinka Další oficiální informace ohledně zpětné kompatibility konzole Xbox 360

Další oficiální informace ohledně zpětné kompatibility konzole Xbox 360

sleepless.

sleepless.

Reklama

Společnost Microsoft doposud poněkud mlžila co se týče zpětné kompatibility konzole Xbox 360 s tituly z Xboxu. Aktuální oficiální informace sice celou situaci trochu osvětlují, ale několik otazníků stále zůstává.Problémy se zpětnou kompatibilitou Xboxu 360 jsou vcelku jasné a mohou za ně odlišní výrobci HW. Zatímco v Xboxu byl grafický čip od Nvidie a procesor od Intelu, tak v Xboxu 360 je grafický čip od ATI a procesor od IBM. Hlavní problém však zřejmě vězí v grafickém čipu.Společnost Microsoft to vyřešila šalamounsky. Zaplatila společnosti ATI, aby umožnila emulaci grafického čipu od Nvidie čipem od ATI. Tato emulace však není možná u všech titulů, ale jenom u těch, které jsou na jednovrstvých DVD médiích (DVD 5) s maximální kapacitou 4.7 GB. Hry, které jsou na několikavrstvých DVD médiích (DVD 9) s max. kapacitou 8.5 GB jednoduše emulovat nejde. Titulů na několikavrstvých DVD médiích sice mnoho není, ale ve většině případů jde o tituly velmi populární (Ninja Gaiden, Halo 2, Death or Alive, Death or Alive: Extreme Beach Volleybal, Death or Alive: Ultimate, ESPN NFL 2K5, Metal Gear Substance, Splinter Cell Chaos Theory a řada dalších). Řešení tohoto problému je následující. Tituly na několikavrstvých médiích potřebují k emulaci speciální patche. Podle všeho budou patche pro řadu těchto titulů obsaženy na pevném disku, který se bude prodávat společně s konzolí Xbox 360. Patche pro další tituly pak společnost Microsoft plánuje vydat později v závislosti na poptávce hráčů. Jak ovšem celý proces bude fungovat, to zatím oznámeno nebylo. Zcela určitě to však bude vyžadovat připojení k internetu, nebo pořízení speciálního DVD plného patchů. Na informace, které to celé vyjasní je třeba si počkat.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama