CP'77 a nejhloupější splnění mise
Vydání Cyberpunku je sice ještě několik měsíců vzdálené a vysílání Night City Wire se dočkalo odkladu, i tak jsme se ale dočkali dalších, alespoň menších informací o hře. Ty přináší německý server GameStar, který měl s vývojáři ze CD Projet Red několik podcastů. Německy neumíme, a tak využíváme příspěvku uživatele Moraez na redditu, který vypíchnul ty nejdůležitější zmínky.
Dle příspěvku vývojáři hodnotí změny v level designu hry jako skok ze Zaklínače 2 na Zaklínače 3. Nedočkáme se tolika ikonek na mapě, protože někteří hráči zkrátka chtějí najít úplně všechny tyto ikonky. Cest, jak splnit různé mise, bude skutečně mnoho, prý trojnásobek možností oproti Zaklínači 3. Vývojáři se zamysleli nad tím, jaká je ta nejhloupější věc, kterou hráč může udělat, a jak by měla mise pokračovat. Jako příklad dali situaci, ve které se na hráče během rozhovoru začne střílet, místo opětování palby ale hráč uteče a koupí si hamburger.
Je jisté, že CD Projekt si potrpí i na detaily. Právě proto se dočkáme více než 1 tisíce NPC, které budou mít vlastní denní rutinu, tedy že život ve městě nebude pouze plný bezduchých lidí, každý z nich ale v daný moment dělá svou určenou práci. Tedy stejně jako v RDR 2, kde se práce s NPC posunula opět na jinou úroveň, i zde budeme moct sledovat NPC a jejich životy.