Concord nám poskytl cennou lekci, tvrdí šéf PlayStation Studios. Další neúspěchy chce odhalit dříve
i Zdroj: Firewalk Studios / Sony Interactive Entertainment
Concord Novinka Concord nám poskytl cennou lekci, tvrdí šéf PlayStation Studios. Další neúspěchy chce odhalit dříve

Concord nám poskytl cennou lekci, tvrdí šéf PlayStation Studios. Další neúspěchy chce odhalit dříve

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Sony se snaží minimalizovat dopady neúspěšných projektů, k čemuž by měly dopomoct nově nastavené procesy.

Reklama


  • Hermen Hulst nechce, aby vývojáři hráli na jistotu
  • Zároveň chce zajistit, aby byly potenciální problémy s jednotlivými projekty odhaleny co nejdříve
  • Sony i nadále spoléhá na live-service tituly

Ze střílečky Concord se vyklubal jeden z největších propadáků minulého roku, společnost Sony se kvůli nízkému zájmu ze strany hráčů rozhodla stáhnout hru z nabídky po necelých dvou týdnech od jejího vydání.

Šéf PlayStation Studios Hermen Hulst zmínil, že si celá herní divize Sony vzala z příběhu Concordu ponaučení. V rozhovoru pro Financial Times uvedl, že by si přál, aby v rámci dalších projektů odhalili potenciální problémy mnohem dříve. „Nechci, aby týmy vždy hrály na jistotu, ale pokud se má dostavit neúspěch, byl bych rád, aby přišel brzy a byl pro nás levný,“ uvedl.

Neúspěch akce Concord Sony šokoval, tvrdí insider
i Zdroj: Firewalk Studios / Sony Interactive Entertainment

Neúspěch akce Concord Sony šokoval, tvrdí insider

Společnost Sony údajně pečlivě přehodnocuje další live-service tituly, aby se neopakovala situace s Concordem.

Také dodal, že společnost implementovala přísnější a důkladnější testovací proces s cílem odhalit problémy co nejdříve. „Od té doby jsme zavedli mnohem rigoróznější a častější testování,“ řekl. „Výhodou každého selhání je, že lidé nyní chápou, jak nezbytný je dohled.“

Mezi nová opatření patří větší důraz na testování, učení od ostatních týmů a úzká spolupráce s vedením, které tráví stovky hodin hraním her před jejich vydáním.

Hulst také poznamenal, že počet vydaných live-service her není tak důležitý jako jejich kvalita, rozmanitost a zájem ze strany různých komunit. Finanční ředitelka Sony Lin Tao nedávno prohlásila, že navzdory problémům s projekty Concord a Marathon představují live-service tituly zásadní zdroj příjmů, který společnost ještě před pěti lety neměla.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama