Cloudové hraní je podle Sony úžasný obchodní model, stále ale má své mouchy
Na poli cloudového hraní se v posledních letech udělaly obrovské pokroky, dnes už se jedná o zajímavou alternativu k využívání nabušeného PC či konzole. Podle Sony je však stále na čem pracovat.
- Výkonný ředitel Sony se vyjádřil k tématu cloudového hraní
- Poukázal na překážky technického rázu, které je nutné vyřešit
K tématu se vyjádřil výkonný ředitel Sony - Keničiro Jošida. V rozhovoru pro Financial Times poukázal na přetrvávající nedokonalosti. "Myslím, že cloud jako takový je úžasný obchodní model, ale pokud jde o hry, jsou zde značné překážky technického rázu."
Jošida dodal, že cloudové hraní představuje určitou výzvu, kterou chce Sony podstoupit, evidentně ale ještě nějaký čas potrvá, než se z něj stane běžný standard.
V souvislosti s cloudem se nyní řeší hlavně akvizice společnosti Activision Blizzard, kterou se Microsoft snaží protlačit přes regulátory. Britský antimonopolní úřad došel k rozhodnutí, že by mohlo dojít k poškození hospodářské soutěže v oblasti cloudových her, odkoupení tedy nepodpořil. Microsoft si rozhodnutí samozřejmě nenechal líbit, úřad podle něj udělal zásadní chyby v posouzení současného stavu. Jak se situace vyvrbí, to zatím není jasné.