Zpět na článek

Diskuze: Cities XL 2012

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
13. 11. 2011 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stooges69:

I když optimalizace je vyloženě špatná, v dnešní době ještě nemůžeš chtít, aby auta měla i vnitřek textury 2048 na každym baráku, protože jelikož hra musí zvládat ohromná prostranství, neni tohle zatim možný.
Co by hře pomohlo by bylo, že by se budovy nějak vyvíjely, chátraly, rekonstruovaly, jako v SimCity4. Město v CXL působí hrozně staticky, obecně to nemá žádnou hratelnost (je to tak na nějaký focení "pohlednic", ne na hraní.
Tohle je navíc naprosté ždímání peněz, nemluvím o tom, že většina budov (nových i starých) je zabugovaných. A to se nám snažej namluvit, že dělali betatest...

stooges69
stooges69
Level 1 Level 1
13. 11. 2011 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Textury jak z dob HL,objekty jsou hranate jako z GTA SA,vcelku chude prostredi,skla u aut nejsou pruhledna...a naroky ? Minimum GF 9800(8800gt) nebo radeon hd 3850 s 512mb ram....tomu rikam optimalizace :D bych cekal ze mimimum bude GF 6600 a ne 9800 GT

Reklama
Reklama