Čekání na BioShock 4 se prodlužuje, vývoj prochází krizí
Čtvrtý díl slavné série BioShock má podle nových zpráv z Bloombergu vážné problémy.
- Studio Cloud Chamber mění vedení po neúspěšném interním hodnocení hry
- Příběh BioShocku 4 se kompletně přepisuje kvůli nízké kvalitě
- Plánovaný remake prvního dílu byl začátkem roku 2025 zrušen
Čtvrtý díl série BioShock, oficiálně oznámený v roce 2019, má podle agentury Bloomberg potíže s vývojem. Hra ve studiu Cloud Chamber údajně neprošla interním hodnocením u 2K Games, což vedlo k odchodu šéfky studia Kelley Gilmore a přeřazení kreativního ředitele Hogartha de la Plante na jinou pozici. 2K v reakci uvedlo, že chce hráčům doručit „skvělou, ne jen dobrou hru“, a spolupracuje na nové cestě s vedením studia. Objevily se obavy z možného propouštění, zaměstnanci byli vyzváni k „agilitě a efektivitě“.
Kodžima si remake Metal Gear Solid 3 nezahraje
Slavný japonský vývojář a autor původní hry z návratu Naked Snakea příliš nadšený není. Moderní hry podle něj všechny vypadají a hrají se skoro stejně.
Jedním z hlavních problémů má být příběh, který se nyní přepisuje. Dřívější spekulace naznačují, že se hra odehrává v Antarktidě ve dvou retro-futuristických městech, Aurora a Borealis. Není jasné, zda nový díl přímo naváže na předchozí hry nebo půjde o samostatný příběh. Zpráva rovněž potvrzuje, že plánovaný remake prvního BioShocku byl začátkem roku 2025 zrušen. Fanoušci si tak na návrat legendární série ještě počkají.