CDPR vyplatí bonusy nehledě na hodnocení
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka CDPR vyplatí bonusy nehledě na hodnocení

CDPR vyplatí bonusy nehledě na hodnocení

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

18
Reklama

Studio CD Projekt Red momentálně zažívá krušné chvíle. Cyberpunk 2077 sice trhá všechny možné rekordy, velký zájem hráčů je znát už jen z předobjednávek, z nichž byly pokryty náklady na produkci. Komerční úspěch nicméně narušuje kontroverze spojená s technickým stavem, který hráči nehodlají akceptovat. Nedodělky a další chyby se rovněž podepsaly na výsledném hodnocení, na což mohou doplatit samotní vývojáři.

Na serveru Metacritic hra momentálně osciluje kolem čísla 90, což by u většiny autorů bylo považováno za velký úspěch, v případě ambiciózního polského studia se ale hodnocení patrně nepotkalo s vysokým očekáváním. Výsledné číslo je přitom spojeno s bonusem pro vývojáře. Pokud tedy nepřesáhlo předem stanovenou hranici, neměla by jim být vyplacena část odměny. Sluší se říct, že jde o peníze, které měli obdržet nad rámec každoročních odměn

Vedení studia se však rozhodlo, že bonus vyplatí nehledě na zpětnou vazbu od kritiků. „Původně jsme měli systém bonusů, který vycházel z hodnocení hry a jejího data vydání. Po úvaze jsme ale došli k přesvědčení, že za daných okolností není spravedlivý,“ napsal zaměstnancům v mailu šéf studia Adam Badowski. Dle jeho slov byla podceněna délka a komplexita celého projektu, což nijak nesouvisí s tvrdou prací, kterou zaměstnanci odvedli. Je tedy na místě bonus vyplatit.

Negativní ohlasy donutily studio k poměrně razantnímu kroku. Hráči mají nyní možnost novinku vrátit a získat tak zpět své peníze. Asi se nikdy nedozvíme, kolik lidí k tomuto kroku přistoupí, každopádně ale jde o nemilé komplikace. To vše se samozřejmě projevuje v ceně akcií polského studia, které jen prosinci zaznamenaly propad o necelých 30 %.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama